۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۰۸

رییس انجمن سپک‌تاکرا:

برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 برنامه‌ریزی کرده‌ایم

برای کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 برنامه‌ریزی کرده‌ایم

رییس انجمن سپک‌تاکرا با بیان این که تیم ملی برای حضور در مسابقات سید برتر جهانی آماده می شود، گفت: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی است و به دنبال کسب مدال برنز در این رقابتها هستیم.

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صعود تیم ملی به سید برتر جهانی گفت: خوشبختانه امسال به سید برتر جهان صعود کرده‌ایم که شامل شش تیم برتر دنیاست. در سه رشته دبل، رگو و تیمی به سید برتر راه یافته‌ایم که باید برای حفظ این جایگاه تلاش کنیم. مسابقات جهانی تیرماه سال 92 به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که ایران باید در بین چهار تیم برتر جهان قرار گیرد چرا که تیم‌های پنجم و ششم به سید پایین‌تر سقوط می‌‎کنند.

وی همچنین اضافه کرد: در بخش ملی هدف اصلی ما کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی است و از حالا برای این عنوان ارزشمند برنامه ریزی کرده‌ایم. تیم‌های تایلند و مالزی همواره دو تیم برتر آسیا هستند و ما برای سوم شدن در آسیا باید با تیم‌های کره جنوبی، ژاپن، سنگاپور، میانمار و برونئی رقابت سختی را برگزار کنیم تا بتوانیم به مدال برنز بازیهای آسیایی دست پیدا کنیم.

رییس انجمن سپک تاکرا در خصوص مسابقات لیگ نیز اظهار داشت: امسال لیگ خوبی داشتیم و به نوعی مسابقات را حرفه‌ای برگزار کردیم. تیم‌ها را به سه سید برتر، A و B تقسیم بندی کردیم که در بخش برتر استان‌های زنجان، اراک، خوزستان، کرمانشاه، گلستان و قزوین حضور دارند. تیم‌های ضعیف‌تر نیز در سید A قرار گرفته‌اند و تیم‌های تازه وارد لیگ نیز سید B را تشکیل می‌دهند. با این که برگزاری مسابقات برای ما هزینه زیادی داشته است ولی راضی هستیم چرا که هر تیم با حریف همسطح خود رقابت کرده و پس از آن وارد مراحل بالاتر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال از تیم‌ها حمایت خوبی انجام داده‌ایم. از برخی تیم‌ها ورودی دریافت نکردیم و برای نخستین بار در دهه مبارک فجر لیگ بانوان را با حضور 16 تیم برگزار کردیم. در لیگ آقایان 200 بازیکن حضور داشتند که در بخش تیمی حضور بازیکنان زیر 18 سال را نیز اجاری کردیم که حدود 30 بازیکن زیر 18 سال در این مسابقات شرکت کردند که آینده خوبی را برای سپک تاکرا ایران رقم خواهند زد.

کد خبر 2013234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha