۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۰:۰۷

مربی تراکتورسازی با مهر مطرح کرد:

تساوی تراکتور با استقلال به نفع سپاهان است/ اعلام برنامه سفر مردان تونی به قطر

تساوی تراکتور با استقلال به نفع سپاهان است/ اعلام برنامه سفر مردان تونی به قطر

مربی تیم تراکتورسازی با تاکید بر اینکه تساوی تیمش با استقلال به نفع سپاهان است، گفت: هواداران تراکتورسازی 2 یا 3 ساعت قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر خواهند شد و با حضور پرشور خود ورزشگاه آزادی را پر کرده و به خوبی از تیم حمایت می‌کنند.

غلامرضا باغ آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سنگینی را مقابل استقلال پیش رو داریم. البته زمان پرواز ما به دوحه باعث می‌شود فرصت ریکاوری برای بازی با تیم الجیش را نداشته باشیم، در حالیکه استقلالی‌ها با توجه به اینکه روز چهارشنبه مقابل العین در تهران بازی دارند، از این فرصت برخوردارند.

وی همچنین افزود: با توجه به موقعیت دو تیم در جدول لیگ این بازی حساسیت زیادی دارد و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد زیرا نتیجه تساوی در این دیدار به نفع سپاهان است.

مربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد حضور هواداران تراکتورسازی در این بازی تاکید کرد: زمانیکه مسئولان AFC برای بازی تیم‌های تراکتورسازی و الجزیره در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز حضور پیدا کردند، با دیدن هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه از این پتانسیلی که فوتبال ایران و تبریز دارد شگفت زده شدند. مطمئنم هواداران تراکتورسازی 2 یا 3 ساعت قبل از آغاز بازی در ورزشگاه حاضر خواهند شد و با حضور پرشور خود ورزشگاه آزادی را پر کرده و به خوبی از تیم حمایت می کنند.

باغ آبادی با اشاره به اینکه بارش برف برنامه‌های سفر این تیم به تهران را دچار اختلال کرد، در پایان گفت: دیدارمان با استقلال ساعت 17:30 روز جمعه برگزار می‌شود و پرواز ما به دوحه 3:30 بامداد روز یکشنبه است، ضمن اینکه پرواز برگشت ما به تهران بامداد چهارشنبه، پس از بازی خواهد بود. پس از بازگشت به فرودگاه امام(ره) تهران نیز عازم فرودگاه مهر آباد خواهیم شد تا ساعت 10 صبح چهارشنبه به تبریز پرواز کنیم.

دیدار تیمهای فوتبال استقلال و تراکتورسازی از هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر ساعت 17:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2013578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha