۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۷:۰۵

برای دیدار هفته بیست و نهم؛

ترکیب استقلال و تراکتورسازی اعلام شد/ نیمکت نشینی نکونام و مجیدی

ترکیب استقلال و تراکتورسازی اعلام شد/ نیمکت نشینی نکونام و مجیدی

کادر فنی تیم فوتبال استقلال در بازی امروز جمعه برابر تراکتورسازی تبریز جواد نکونام و فرهاد مجیدی را در ترکیب اصلی قرار نداده است. در مقابل تبریزی ها هم بازیکن سابق پرسپولیس را روی نیمکت نشانده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن به داخل زمین آمده اند عدم جضور جواد نکونام در بین مردان اصلی استقلال جالب توجه بوده است. حاشیه های پیش از بازی این دو تیم به شرح زیر است:

* ترکیب تیم استقلال در بازی با تراکتورسازی را این نفرات تشکیل می دهند: سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیک زاده، جی لوید ساموئل، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، مجتبی جباری، فرزاد حاتمی و. آرش برهانی.

در ترکیب این تیم غیبت جواد نکونام سوال برانگیز است.

* تراکتورسازی نیز با ترکیب: مهدی ثابتی، محمد نصرتی، قاسم دهنوی، محمد ایران‌پوریان، مهدی کیانی، سید مهدی سید صالحی، محمد ابراهیمی، فلاویو لوپز، مهدی کریمیان، جاناتان و مصطفی اکرامی.

* در ترکیب تیم تراکتورسازی جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس نیمکت نشین است.

* سیدمهدی رحمتی ساعت 16:35 دقیقه نخستین بازیکنی بود که وارد زمین شد و مورد تشویق فراوان هواداران استقلال قرار گرفت. همزمان طرفداران تیم تراکتورسازی علیه او شعار دادند که استقلالی ها هم این کار را علیه گلر تیم حریف تکرار کردند.

* درگیریهای لفظی بین هوادارن دو تیم هر لحظه افزایش می یابد و هر چه به زمان برگزاری دیدار دو تیم نزدیکتر می شویم شعارها علیه یکدیگر بیشتر می شود.

* تشویق مداوم تیم تراکتورسازی از سوی هواداران این تیم با شورر و هیجان زیادی انجام می گیرد که این موضوع توجه طرفداران استقلال را نیز جلب کرده است.

* در بیرون از ورزشگاه نیز کری طرفداران دو تیم ادامه دارد و هواداران هنگام ورود به استادیوم علیه یکدیگر شعار می دهند.

*  در جایگاه خبرنگاران هیچ صندلی خالی وجود ندارد.

 

 

کد خبر 2014328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha