۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵

دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا - هند؛

گروه دوم رکابزنان ایران امروز راهی دهلی می‌شوند

گروه دوم رکابزنان ایران امروز راهی دهلی می‌شوند

دومین گروه تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان امروز جمعه راهی دهلی نو می شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین گروه از رکابزنان کشورمان به منظور حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، ساعت 14:00 امروز، جمعه هجدهم اسفند راهی دهلی نو خواهند شد.

خسرو قمری رئیس، اصغر خالقی دبیر فدراسیون، (حسین ناطقی و مهدی عبادالهی) به عنوان رکابزن، محمود وفایی سرمربی تیم ملی نیمه استقامت و حسن آریانفر سرمربی تیم ملی استقامت در قالب گروه دوم تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان راهی هندوستان می شوند. در این دوره از رقابتها، رکابزنان از تاریخ هفدهم الی بیست و یکم اسفند ماه در مواد پیست و از تاریخ 23 الی 27 در مواد جاده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با تلاش فراوان و در آخرین ساعات روز سه شنبه پانزدهم اسفند با دریافت روادید، شرایط حضور رکابزنان کشورمان را در این مسابقات فراهم کردند.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از 17 الی 27 اسفند ماه سال جاری در بخش های (بانوان، آقایان و زیر 23 سال مردان) و در مواد پیست و جاده و در سطح یک اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری (UCI)، به میزبانی کشور هندوستان و در شهر "دهلی نو" در حال برگزاری است.

کد خبر 2014065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha