۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۸:۵۷

کرانچار:

بازیکنان سپاهان حق از دست دادن موقعیت‌ها را ندارند/ محرم هم گاهی افت می‌کند

بازیکنان سپاهان حق از دست دادن موقعیت‌ها را ندارند/ محرم هم گاهی افت می‌کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به موقعیت‌سوزی بازیکنان سپاهان گفت: به بازیکنانم گفته‌ام که حق از دست دادن موقعیت ندارند و باید از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل صبای قم در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: به نظرم امروز بازی دو نیمه متفاوت داشت و نیمه اول مثل نیمه دوم زیبا و قابل توجه نبود، در نیمه نخست برای دقایقی بازیکنان من بازی را در اختیار نداشتند اما زمانیکه گل را زدیم، این مشکل برطرف شد و توانستیم که فشارهای خاصی به حریف وارد کنیم و در نیمه دوم ابتکار عمل به دست آوردیم و نزدیک به 5،6 موقعیت گل از دست دادیم.

وی ادامه داد: وقتی که تیمی یک بر صفر جلو است، این نگرانی وجود دارد که حریف جبران کند اما ما گل دوم را زدیم و فقط یک شانس به صبا دادیم که این با وجود بازی پرجنب‌و جوش و پرتلاش حریف، چیز زیادی نبود.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه برای قهرمانی سپاهان نگرانی‌های زیادی در مورد بازی تراکتور و استقلال وجود دارد، بیان داشت: قبل از بازی صبا در رختکن به بازیکنان گفتم که از 6 مسابقه پیش‌رو حداقل به 5 پیروزی احتیاج داریم و حالا که صبا را بردیم از 5 بازی باقیمانده حداقل 4 پیروزی می‌خواهیم و تمام تلاش ما این است که در این مسیر حرکت کنیم و در دو دربی مستقیم مقابل تراکتور و استقلال به پیروزی برسیم.

وی  با اشاره به موقعیت سوزی بازیکنان تیمش در این بازی و بازی‌های گذشته بیان داشت: ما در تمرین و با سایر اعضای کادر فنی در تلاشیم که این مسئله را تذکر دهیم که حق ندارند شانس گل از دست دهند و امیدوارم که در بازی‌های آینده تجربه بازی با گهر تکرار نشود زیرا باید با 6 گل خارج می‌شدیم، بازیکنان باید از فرصت‌های خود استفاده کنند.

کرانچار در مورد استفاده توامان از محرم و جمشیدیان و عملکرد همزمان این دو بازیکن گفت: به هر حال پاپی مصدوم بود و به همین دلیل ما از جمشیدیان استفاده کردیم، بازی مشترک این دو بازیکن هم با کیفیت بود و می‌تواند بهتر از این هم بشود، این دو بازیکن برای دقایقی هم جای خود را عوض کردند و خوشحالم که این ترکیب دو نفره جواب داد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا بازی محرم مثل همیشه نبود، خاطرنشان کرد: به هر حال ممکن است محرم هم گاهی اوقات ضعف‌هایی نشان دهد اما او در زمین کارهای بزرگی انجام می‌دهد؛ کسی مثل محرم وقتی دو بازی به میدان نمی‌رود، باید به او بازی دهیم تا به شرایط ایده‌آل نزدیک شود.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با پیروزی دو بر صفر سپاهان به پایان رسید.

کد خبر 2014364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha