۱۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۹:۵۸

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی:

بازی رفت که قلعه‌نویی نبود حاشیه کمتری داشت/ یک پای قهرمانی هستیم

بازی رفت که قلعه‌نویی نبود حاشیه کمتری داشت/ یک پای قهرمانی هستیم

محمدحسین جعفری با بیان اینکه تراکتورسازی در دیدار برابر استقلال درخشش لازم را نداشت گفت: به نظرم بازی رفت که امیرقلعه نویی نبود حاشیه کمتری داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز شامگاه جمعه و پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال به خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی گفت: بازی دچار حساسیت خاصی شده بود و احساسات حرف اول میدان شده بود. تراکتورسازی نتوانست دروازه استقلال را باز کند و در مقابل گل بی ربطی خورد. تیم ما عملکرد قابل قبولی داشت اما درخشش لازم را نداشت.

وی در مورد شعارهایی که علیه او و تیمش از سوی هواداران استقلال سرداده شد گفت: باید این مسائل از فوتبال ایران پاک شود. به نظرم بازی رفت که در تبریز برگزار شد حاشیه های کمتری داشت و کمتر به جنجال کشیده شد. شاید به این دلیل بود که امیر قلعه نویی در بازی رفت غایب بود. با این حال هنوز اتفاقی خاصی رخ نداده و تراکتورسازی یک پای قهرمانی است. ما پنج هفته دیگر پیش رو داریم و می توانیم قهرمان شویم.

محمدحسین جعفری در مورد سهمیه ای که برای تماشاگران تراکتورسازی در نظر گرفته بودند گفت: این مشکلی است که افرادی که تدبیر کرده بودند باید آن را حل می کردند. بیش از 30 هزار صندلی ورزشگاه خالی بود و می توانستند طرفداران ما را به داخل ورزشگاه راه بدهند.

کد خبر 2014381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha