۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۲۰

حجت الاسلام پناهیان:

شهید شاطری از همه استعداد های خود در جهت تحقق آرمان های انقلاب استفاده می کرد

شهید شاطری از همه استعداد های خود در جهت تحقق آرمان های انقلاب استفاده می کرد

قم - خبرگزاري مهر: استاد حوزه و دانشگاه گفت :شهید حسن شاطری همواره منتظر شهادت بود و تفاوتی در فرهنگ، فکر و نگاه وی با دوران دفاع مقدس بوجود نیامده بود و از همه استعداد های خود در جهت تحقق آرمان های انقلاب استفاده می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا پناهیان  شامگاه جمعه در مراسم  گرامیداشت شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان که با حضور بسیجیان،  پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) و آحاد مردم قم در مسجد رضائیه برگزار شد  اظهار داشت: شهید حسن شاطری همواره منتظر شهادت بود و تفاوتی در فرهنگ، فکر و نگاه وی با دوران دفاع مقدس بوجود نیامده بود و از همه استعداد های خود در جهت تحقق آرمان های انقلاب استفاده می کرد.

حجت الاسلام پناهیان افزود: در 5 سال بازسازی لبنان همه مردم آن منطقه شهید شاطری را می شناختند و از روز شهادتش تاکنون در هر محله لبنان برای او مجلس ختم می گیرند که این نتیجه برخورد خوب ایشان با دیگران بود.

اين كارشناس مسائل ديني اظهار داشت: شهید شاطری از تمام وقت، استعداد، شجاعت و سلیقه خود برای انجام دادن کارها استفاده می کرد و در مناطقی که مشرف به سرزمین های اشغالی بود پارکی را به اسم ایران ساخت و معنایش این بود که مرز جمهوری اسلامی تا عمق خاک لبنان گسترش دارد.

حجت الاسلام پناهیان بیان داشت: برخی از وزرای هیات دولت لبنان برای رو نمایی از پارکی که شهید شاطری ساخته بود در آن منطقه حضور یافته بودند و این در حالی بود که تعدادی از آن ها تا کنون به این اندازه به مرزهای رژیم اشغالگر قدس نزدیک نشده بودند.

وی با بیان این که شهید شاطری نماینده به حق جمهوری اسلامی بود عنوان کرد: ایشان اکثر روزهای سال روزه بود، پول هایی که دریافت می کرد را تبدیل به کالاهای درآمدزا می کرد، بازسازی لبنان را با قدرت نرم افزاری انجام می داد و نه پول و سرمایه، سبک زندگی شهید شاطری باید الگو باشد.

اين استاد حوزه ودانشگاه افزود: شهید شاطری انسانی مومن و سربازی معتقد بود و در مدیریت سازندگی و پشتیبانی در سطح عالی قرار داشت و او  همه اندوخته های خود را صرف رهبری و ولایت کرد و روحیه معنوی فوق العاده ای داشت.

کد خبر 2014519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha