۱۹ اسفند ۱۳۹۱، ۲۲:۵۷

مایلی کهن:

گهر در برابر فولاد از پیش بازنده نیست/ کاهش تیم های لیگ کارشناسی شده نیست

گهر در برابر فولاد از پیش بازنده نیست/ کاهش تیم های لیگ کارشناسی شده نیست

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: این تیم در بازی مقابل فولاد خوزستان از پیش بازنده نیست و برای کسب امتیاز وارد میدان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مایلی کهن شامگاه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فولاد خوزستان و گهر درود اظهار  کرد: گرچه در بازی روز یکشنبه با مشکلاتی مواجه هستیم اما سعی می کنیم یک بازی خوب مقابل فولاد که ریشه در فوتبال ایران دارد ارائه دهیم.

میلی کهن تصریح کرد: ما در بازی با فولاد از پیش بازنده نیستیم و سعی می کنیم یک بازی جوانمردانه ارائه دهیم هرچند که تیم فولاد تیم بسیار خوب  و جوانی است و بازی کردن مقابل آن کار سختی است.

وی بیان کرد: متاسفانه تقویم لیگ برتر ما برعکس تمام دنیا تنظیم می شود و به جای اینکه تیم ملی ما متاثر از لیگمان باشد خلاف چنین موضوعی وجود دارد.

سرمربی گهر گفت: زمانی می گفتند تیمهای لیگ باید به اندازه استانها باشد اما امروز بر اساس یک کار غیر کارشناسانه پنج تیم از لیگ برتر حذف می کنند. واقعا این امر به فوتبال ما کمک می کند.

وی افزود: متاسفنه در لیگ ما بعضی از مربیان هستند که باعث به تحریک درآوردن تماشاگران می شوند و همین امر باعث می شود که به داور، بازیکن و مربی فحاشی شود. ما مربیان ابتدا باید خودمان را اصلاح کنیم.

به گزارش مهر دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و گهر درود ساعت 16 روز یکشنبه20 اسفند ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

کد خبر 2015171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha