۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۰۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

ابهام در برگزاری دیدار پرسپولیس - راه آهن/ پول ورزشگاه را نمی‌دهیم!

ابهام در برگزاری دیدار پرسپولیس - راه آهن/ پول ورزشگاه را نمی‌دهیم!

در حالی که کمتر از هشت ساعت تا شروع دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس با راه آهن باقی مانده است، قائم مقام باشگاه راه آهن می‌گوید هنوز مشخص نیست این تیم در بازی امروز حاضر شود!

کاظم امانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تصمیم باشگاه راه‌آهن مبنی بر حضور مقابل پرسپولیس در بازی دو تیم در هفته بیست و نهم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما آماده بازی است و مشکلی از این بابت ندارد ولی هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که بعد از ظهر بازی کنیم یا نه.

وی تاکید کرد: قرار است ظهر امروز جلسه‌ای با حضور اعضای هیات رئیسه در باشگاه برگزار می‌شود تا در این خصوص تصمیم بگیرند. به نظرم تا چند ساعت دیگر این موضوع روشن می‌شود.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن درباره رنگ قرمز پیراهن این تیم برای بازی با پرسپولیس هم افزود: ما میزبان مسابقه هستیم و به همین خاطر اگر قرار باشد بازی کنیم، رنگ قرمز را انتخاب می‌کنیم. هرچند ما تنها در اسم میزبانیم و میزبان واقعی پرسپولیس است.

امانی در پایان گفت: البته ما به سازمان لیگ هم اعلام کردیم هزینه استادیوم آزادی را نمی‌دهیم چون در صورت بازی در این استادیوم، بر خلاف نظر ما بوده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و راه‌آهن امروز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت. مسئولان باشگاه راه‌آهن اصرار داشتند این بازی در ورزشگاه خانگی خودشان برگزار شود ولی شورای تامین با این درخواست مخالفت کرد.

کد خبر 2015295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha