۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۸

سرلکیان به مهر خبر داد:

اعزام نوروزی بیش از 400 مبلغ به نقاط شهری و روستایی استان مرکزی

اعزام نوروزی بیش از 400 مبلغ به نقاط شهری و روستایی استان مرکزی

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از اعزام بیش از 400 مبلّغ در ایام نوروز به نقاط مختلف شهری و روستایی استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هدف از اعزام مبلّغین آشنایی مردم نسبت به معارف اسلامی، اقامه نماز در مساجد و پاسخگویی به سوالات شرعی مردم می باشد.

وی همچنین ادامه داد: از جمله اقدامات این اداره در امر خدمت رسانی به مردم عزیز در ایام نوروز حضور ائمه جماعات در مساجد، برگزاری مراسم خاص و قرائت دعای تحویل سال، حضور روحانی مستقر طرح هجرت در مساجد مناطق روستایی استان برای برگزاری برنامه های ویژه عنوان کرد.

حجت الاسلام سرلکیان با بیان اینکه برنامه های تبلیغ دین به هیچ عنوان تعطیلی ندارد اظهار داشت: ضمن اینکه مبلّغین وظیفه و رسالت ذاتی خود می دانند که در تمام ایام سال پاسخگوی سوالات دینی باشند هماهنگی لازم صورت گرفته تا در مساجد و تکایا نسبت به بیان فضیلت صله ارحام و دید و بازدید از دیدگاه اسلام سخنرانی نمایند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این اداره هماهنگی هیئت ها با مساجد جهت همکاری با مسافرین نوروزی، همکاری کلیه ائمه جماعات و مبلّغین استان جهت پاسخگویی  به سوالات دینی و سخنرانی ائمه جماعات در خصوص جایگاه صله رحم در جهت اجرای سبک زندگی اسلامی، نصب تابلوهای تبلیغی با استفاده از فرمایشات ائمه (ع) در خصوص اهمیت صله ارحام و رعایت شئونات اسلامی و دوری از اسراف به شمار می آید.

کد خبر 2015369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha