۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳

اتصال تولیدات مراکز کوثر با برندهای مطرح کشور در نمایشگاه زنان و تولید ملی

اتصال تولیدات مراکز کوثر با برندهای مطرح کشور در نمایشگاه زنان و تولید ملی

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکتهای اجتماعی با بیان این که نمایشگاه زنان و تولید ملی به امر توسعه تولیدات زنان سرپرست خانوار و اتصال تولیدات آنها با برندهای مطرح کشور می پردازد، گفت:در کنار این مجموعه یک نمایشگاه جانبی نیز از سوی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی ایجاد شده که به عرضه کالاهای کسب و کار خانگی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زارع صفت در مورد نمایشگاه زنان و تولید ملی که در بخش نمایشگاهی بوستان گفتگو در حال برگزاری است، اظهار کرد: نمایشگاه زنان و تولید ملی بیشتر به امر توسعه تولیدات منتج به کسب و کار خانگی و فعالیت های خانگی با حضور برندهای معتبر کشورمان به یکدیگر متصل شدند.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه زنان و تولید ملی یک فرصت و یک رویکرد است.فرصت از این جهت که تولید کنندگان در کنار برنده های معتبر قرار می گیرند و با این اتصال ارتباط و تعامل خوبی میان تولید کنندگان و برندهای معتبر برقرار می شود و در عین حال تولیدات این برندهای مطرح نیز به نمایش گذاشته می شود.

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی تصریح کرد: کیفیت برخی از این تولیدات همچون کیفیت کالاهای برندهای معتبر مطلوب است اما برند نیستند و در این نمایشگاه فرصتی فراهم می شود برای توسعه بازاریابی و عرضه تولیدات برندهای مطرح.

زارع صفت با بیان اینکه البته در نمایشگاه زنان و تولید ملی تولیدات مراکز کوثر که مراکز مهارت آموزی مربوط به زنان سرپرست خانوار است عرضه می شود، گفت: در مراکز کوثر شهرداری تهران زنان سرپرست خانوار در قالب ساختاری که برایشان تعریف شده کالاهایشان عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار این مجموعه یک نمایشگاه جانبی نیز از سوی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی ایجاد شده که عرضه کالاهای کسب و کار خانگی و تولیدات خانگی است و بازدیدکنندگان می توانند از این نمایشگاه دیدن کرده و هم در جریان مهارت آموزی قرار بگیرند، افزود: بازدیدکنندگان چنانچه علاقمند به تولیدات خانگی هستند این نمایشگاه برایشان می تواند یک فرصت مطلوب تلقی شود.

کد خبر 2015418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha