۲۰ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۲۲

مواجی عنوان کرد:

جمع‌آوری کالاهای فاقد علامت استاندارد از نمایشگاه بهاره استان بوشهر

جمع‌آوری کالاهای فاقد علامت استاندارد از نمایشگاه بهاره استان بوشهر

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت استان بوشهر گفت: کالاهای فاقد علامت استاندارد از نمایشگاه بهاره استان بوشهر جمع‌آوری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریده مواجی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از نمایشگاه بهاره کالای بوشهر اظهار داشت: کارشناسان این اداره کل در بازدید خود از نمایشگاه بهاره بوشهر با پنج غرفه متخلف برخورد کردند که دارای کالاهای فاقد علامت استاندارد یا دارای علامت جعلی بودند.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت اداره‌کل استاندارد بوشهر افزود: از این نمونه‌ها می‌توان به کلوچه فاقد علامت مربوط به استان البرز و کنسروهای ماهی فاقد علامت استاندارد مربوط به استان بوشهر و کنسرو قلیه ماهی و قورمه‌سبزی فاقد علامت استاندارد مربوط به استان فارس اشاره کرد.

وی در ارتباط با برخوردهای صورت‌گرفته با واحدهای متخلف این نمایشگاه نیز بیان داشت: همه نمونه‌ها پلمپ و برای انجام مراحل قانونی در اختیار واحد حقوقی اداره کل قرار داده شد.

مواجی با اشاره به تداوم این بازدیدها تصریح کرد: بازدید و بازرسی از سایر نمایشگاه‌های فروش بهاره مستقر در شهرستان‌های این استان همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نظارت و کنترل بر استاندارد کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه و دیگر فروشگاه‌های شهر یکی از وظایف این اداره کل است که در این راستا همواره تلاش می‌کنیم با نظارت‌های مداوم مانع از فروش و توزیع اجناس فاقد استاندارد در بازار شویم.

رئیس اداره اجرای استاندارد و کنترل کیفیت اداره‌کل استاندارد بوشهر تصریح کرد: همه کالاهای ارائه‌شده باید دارای علامت استاندارد باشند و در غیر اینصورت جمع‌آوری و با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 2015744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha