اخبار لبنان/

ادامه تحرکات عنصر سلفی/ نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی

ادامه تحرکات عنصر سلفی/ نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی

مخالفتها با قانون انتخاباتی دهه شصت،ادامه تحرکات عنصر سلفی طرفدار سعودی ها و نقض مجدد حریم هوایی لبنان از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی از جمله خبرهای مربوط به لبنان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، علی حسن خلیل وزیر بهداشت لبنان گفت: اعتبار قانون دهه شصت به پایان رسیده است و ما اجازه بازگشت به 60 سال قبل را نمی دهیم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت گفتگو میان گروههای سیاسی لبنانی افزود: گفتگو به خروج از بحران مربوط به قانون انتخابات کمک می کند و کشور را در آستانه دوره سیاسی جدید قرار می دهد.

خلیل بیان کرد: سخنرانی طایفه ای و مذهبی مردود است و لبنان با همه مشکلات پیش رو باید الگویی در جهان عرب و جهان از نظر همزیستی مسالمت آمیز باشد.

وزیر بهداشت لبنان افزود: خطر اصلی برای لبنان، طمع ورزی های رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر خبرگزاری لبنان اعلام کرد: احمد الاسیر عنصر سلفی لبنانی از طرفداران خود خواسته است که راس ساعت پنج به وقت محلی در برابر مسجد بلال بن رباح در عبرا در صیدا جمع شوند.

خبر دیگر اینکه اهالی منطقه البداوی که جاده طرابلس-عکار را در اعتراض به ربوده شدن شیخ عرفان معربونی بسته بودند، باز کرده اند.

از سوی دیگر خبرگزاری لبنان از پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز مناطق النبطیه، اقلیم التفاح، الخیام و نقض مجدد حریم هوایی لبنان خبر داد.

کد خبر 2015856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha