تحولات سوریه/

آماده شدن ارتش برای بازپس گیری شهر الرقه/ چندین تروریست به هلاکت رسیدند

آماده شدن ارتش برای بازپس گیری شهر الرقه/ چندین تروریست به هلاکت رسیدند

آماده شدن ارتش برای بازپس گیری شهر الرقه از تروریستها ، کنترل مجدد منطقه باباعمرو حمص از سوی نیروهای ارتش و ادامه تحرکات گروههای مسلح در برخی مناطق از مهمترین اخبار سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الیوم السابع گزارش داد: تروریستها بامداد امروز حمله غافلگیر کننده ای را به منطقه "بابا عمرو" واقع در شهر حمص آغاز کردند، اما شبکه المیادین گزارش داد: ارتش سوریه دوباره کنترل این منطقه را در دست گرفته است.

از سوی دیگر شبکه روسیا الیوم به نقل از منابع نظامی سوریه گزارش داد: ارتش از طریق هوایی، نیروهای ویژه را به شهر "الرقه" هلی برد، کرد تا برای آغاز یک عملیات گسترده نظامی به منظور بازپس گیری این شهر از دست تروریستها آماده شوند.

بنا بر این گزارش، زمانی که تعداد نیروهای ارتش سوریه کامل شود، عملیات بازپس گیری این شهر از چند طرف آغاز خواهد شد. این منابع احتمال دادند که عملیات بازپس گیری شهر الرقه بیش از 10 روز به طول نخواهد انجامید.

گزارشها حاکی از این است که طی چند ساعت گذشته، تروریستهای مسلح حملاتی را علیه لشکر 17 ارتش سوریه آغاز کرده اند، اما با ایستادگی نیروهای ارتش در برابر این افراد، این حملات به شکست انجامید.

خاطر نشان می شود: نیروهای ارتش سوریه در جریان این درگیری چندین نفر ار تروریستها را به هلاکت رسانده اند.

کد خبر 2015950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha