۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۴

عرضه «قدرت تفکر» در کتابفروشی‌ها

عرضه «قدرت تفکر» در کتابفروشی‌ها

کتاب «قدرت تفکر؛ راهی به سوی آفرینش» نوشته هارون یحیی با ترجمه علیرضا عیاری منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مقدمه این کتاب، هدف از آن دعوت مخاطبان به اندیشیدن به بهترین روش و نشان دادن چگونگی آن عنوان شده است و کتاب تلاش کرده با توجه دادن مخاطبانش به نحوه آفرینش جهان پیرامون ما، هدف از این کار و کارکردهای هر یک از اجزاء این عالم پهناور به دانش‌آموزان نشان داده شود.

کتاب «قدرت تفکر؛ راهی به سوی آفرینش» با طرح سوالاتی مانند آیا تا به حال به این حقیقت که قبل از بسته شدن نطفه و قبل از تولد و ورود به این دنیا وجود نداشته‌اید و از پوچی محض به وجود آمده‌اید، اندیشیده‌اید؟ یا آیا تا به حال فکر کرده‌اید که گل‌های رنگارنگ زیبا و معطر که هر روز نظاره‌گر آنها هستیم، چگونهاز خاکی تیره رنگ و گل‌آلود سربرآورده‌اند؟ و قس علی هذا، می‌کوشد قدرت فکر کردن را در مخاطبانش که در گروه سنی نوجوان هستند، برانگیزد.

این کتاب شامل چندین بخش است با عناوین زیر: قدرت تفکر، مردم معمولاً به چه چیزی فکر می‌کنند، دلایلی که موجب می‌شوند انسان‌ها درست فکر نکنند، مواردی که باید درباره آنها اندیشید، اندیشیدن پیرامون آیات قرآن کریم و نتیجه‌گیری.

کتاب «قدرت تفکر؛ راهی به سوی آفرینش» در 100 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه و با بهای 4500 تومان  از سوی موسسه فرهنگی منادی تربیت منتشر و راهی بازار کتاب شده است.

کد خبر 2017290

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha