۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۵۶

با شرکت 4 هزار دانش آموز/

دانش آموزان اراک برای مقابله با خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال آموزش دیدند

 دانش آموزان اراک برای مقابله با خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال آموزش دیدند

اراک - خبرگزاری مهر: دانش آموزان شهر اراک صبح امروز در کلاس آموزشی با خطرات حوادث چهارشنبه آخر سال آشنا شدند و راه مقابله با آن را طی این آموزشها دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، به همین منظور جمعی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی مهندس آسا اراک، امروز با شرکت در یک کلاس آموزشی با نحوه برخورد با خطرات احتمالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال آشنا شدند.

در این دوره ی آموزشی 128 دانش آموز نحوه روشن کردن اصولی آتش و مهار آن، ممنوعیت  استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد و خطرناک احتمالی ناشی از آن و آموزش کمکهای اولیه هنگام حوادث ناشی از سوختگی را فرا گرفتند.

 کارشناس آموزش مرکز مدیریت بحران حوادث و فوریت های پزشکی استان نیزدر حاشیه این کلاس آموزشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به اینکه بیشترین آمار مصدومین حوادث چهار شنبه آخر سال مربوط به دانش آموزان است این کلاسها برای آنها برگزار شده است.

معصومه رضایی افزود: هر ساله در چهارشنبه آخر سال مراسمی در کشور برگزار می شود که عدم رعایت برخی نکات ایمنی منجر به حوادث جبران ناپذیر برای دانش آموزان می شود.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از این حوادث احتمالی از اول اسفند اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان کردیم که در این مدت 4 هزار دانش آموز آموزشهای لازم را در این خصوص فرا گرفتند.

 

 

کد خبر 2017322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha