الوطن گزارش داد؛

تشکیل کمیته های مردمی برای دفاع از سوریه

تشکیل کمیته های مردمی برای دفاع از سوریه

یک روزنامه سوری از تشکیل کمیته های مردمی و همگامی شهروندان سوری با ارتش برای دفاع از این کشور در برابر گروههای مسلح مورد حمایت محور ضد سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه "الوطن" سوریه، منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه می تواند برای دفاع از کشور تا چند سال آینده به جنگ ادامه دهد. بنا بر این گزارش، دعوت شورای فتوای سوریه از مردم مبنی بر متحد شدن با ارتش، با هدف تشویق نها برای مشارکت در جریان دفاع از سرزمین خود بوده است.

به گزارش این روزنامه، ارتش سوریه تا دو سال آینده برای دفاع از کشور به اندازه کافی نیرو و مهمات در اختیار دارد. اما آیا این بدین معناست که شهروندان سوری فقط اخبار را پیگیری کنند و دراین جنگ شرکت نکنند؟

این شورا با درخواست خود قصد داشت، آنها را برای دفاع از میهن، آبرو و شرف خود تشویق کند. چرا که این کشور با یک جنگ تمام عیار روبرو است. این روزنامه در ادامه اعلام کرد: منابع سوری از مشارکت شهروندان در چند شهر خبر دادند.

بنا بر گزارش این منابع، شهروندان سوری، کمیته هایی را برای دفاع از میهن به وجود آوردند که عهده دار دفاع از سوریه است. خاطر نشان می شود: این کمیته ها همچنین وظیفه دارند در صورت لزوم از ارتش و نیروهای امنیتی درخواست کمک کنند.

کد خبر 2017433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha