۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۶:۴۹

شعبانی فرد خبر داد:

تحقق صد در صدی اشتغال در استان مرکزی/ بیش از 45 هزارشغل ایجاد شد

تحقق صد در صدی اشتغال در استان مرکزی/ بیش از 45 هزارشغل ایجاد شد

اراک – خبرگزاری مهر: استاندار استان مرکزی از تحقق اهداف اشتغال زایی استان مرکزی در سال جاری خبر داد و گفت: این اشتغال نزدیک به صد در صد در استان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر شعبانی فرد ظهر روز سه شنبه با اعلام این خبر در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی افزود: تعهد اشتغالزایی استان مرکزی در سال جاری ایجاد 46 هزار فرصت شغلی جدید بوده که تا پایان بهمن ماه امسال 45 هزار و 241 فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شده است.

وی ضمن تقدیر از مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی در راستای تحقق اهداف اشتغالزایی استان مرکزی افزود: اهداف اشتغالزایی استان مرکزی در سایه حمایت و تلاش بی شائبه مدیران بانکی، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی استان محقق شده است.

استاندار استان مرکزی با اشاره به راست آزمایی صورت گرفته از طرح های اشتغالزای استان گفت: براساس راست آزمایی صورت گرفته کلیه پروژه ها و طرح های اشتغالزای استان به سرانجام رسیده است.

شعبانی فرد در ادامه از ایجاد فرصت های شغلی جدید با اراه اندازی پروزه های بزرگ صنعتی در استان خبر داد و افزود: کارخانه یخچال سازی هیربرد از جمله این پروژه هاست که با راه اندازی آن دراردیبهشت ماه 300 فرصت شغلی پایداردر استان ایجاد خواهد شد.

سال سختی را پشت سرگذاشتیم

استاندار استان مرکزی با اشاره به فشارهای اقتصادی دشمنان بر جمهوری اسلامی ایران در سال جاری گفت: امسال سال سختی را پشت سر گذاشتیم.

شعبانی فرد افزود: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران در سال جاری سعی کردند با تحمیل فشارهای اقتصادی فراوان عرصه را بر ایران و ایرانی تنگ کنند خوشبختانه با پشتیبانی ملت ایران و تلاش شبانه روزی دولتمردان پروژه های صنعتی فراوانی در کشور راه اندازی شدند که با فعالیت انها راه رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی استان بیش از پیش فراهم می شود.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امسال در برابر بی سابقه ترین تحریم های اقتصادی دنیا امسال  ایستادگی کرد واجازه نداد دشمنان به اهداف شوم خود دست یابند.
وضعیت استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان مطلوب است.

استاندار استان مرکزی درادامه با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت استان مرکزی در حوزه بهداشت ودرمان گفت: از متقاضیان ایجاد پلی کلینیک های تخصصی دراستان مرکزی با آغوش باز استقبال می کنیم.

شعبانی فرد با اشاره به حضور یک و نیم میلیون جمعیت سیار در استان مرکزی افزود: توجه به بخش بهداشت و درمان و تلاش در راستای ایجاد بسترهای لازم در این حوزه ضروریست.

خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان قدس

استاندار مرکزی راه اندازی بیمارستان جدید و مجهز به امکانات درمانی پیشرفته ویژه زنان در استان مرکزی گفت: جامعه زنان استان مرکزی نیازمند این بیمارستان تخصصی ویژه زنان است و باید با جدیت تمام در این خصوص برنامه ریزی کرد.

شعبانی فرد همچنین در این جلسه با تصویب خرید یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان قدس افزود: خوشبختانه هم اکنون بیش از سه دستگاه ام آر آی در شهر اراک فعال است و با راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان قدس نیاز استان در بخش سی تی اسکن نیز همچون ام آر آی مرتفع خواهد شد.

 

کد خبر 2017460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha