۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸

برپایی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان/ پیش به سوی کارآفرینی

برپایی نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در استان/ پیش به سوی کارآفرینی

اراک-رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع عملی کاربردی استان اسفند ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برپا می شود.

سیدعبدالعلی ذوالانواری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران کارآفرینی را یکی از ضرورت های جامعه و موتور محرکه توسعه اجتماعی و اقتصادی دانست و افزود: تولید علم به فن آوری را شاخص پیشرفت کشور و موجب کارآفرینی و اشتغالزایی است.  

وی دانشگاه علمی کاربردی را دانشگاه کارآفرین و موثر اشتغال معرفی کرد و گفت: نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع عملی کاربردی استان نیز در راستای ترسیم این هدف برپا می شود.  

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی در ۱۲۰ غرفه و شش بخش اصلی ویک بخش جانبی برگزار و در آن آخرین دستاوردهای علمی و عملی کارآفرینان و صنعتگران و تولید کنندگان ارائه می شود.  

وی آشنایی جوانان با کارآفرینیٰ افزایش زمینه های اشتغالزاییٰ شناسایی ظرفیت ها و فرصت های شغلیٰ ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تشویق صاحبان صنایع و مشاغل به بهره گیری از منابع انسانی را از جمله اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.  

سومین نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی دانشگاه جامع عملی کاربردی استان چهارم تا هشتم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب کشور در اراک برپا می شود.  

برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی و تورهای مهارت شکرت دانش بنیان از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

کد خبر 2500900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha