۲۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۴

كريم زاده:

ستاد اسکان نوروزی در استان مرکزی پذیرای فرهنگیان است

ستاد اسکان نوروزی در استان مرکزی پذیرای فرهنگیان است

اراک-خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از تجهیز کلاس های درس در سطح استان برای اسکان فرهنگیان خبر داد و گفت: ستاد اسکان نوروزی پذیرای فرهنگیان در سراسر استان مرکزی است.

سیف الله کریم زاده٬ در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تمام امكانات و ظرفيت ها برای تكريم فرهنگيان در ستاد اسكان نوروزی به كار گرفته می شود٬ افزود: عظمت و شخصيت دادن به معلم از مهمترين و اصلی ترين اهداف آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سند تحول آموزش و پرورش٬ ادامه داد: اوج سند تحول بنيادين معلم است كه با كرامت دادن به معلم و تعريف درست آن می توان به بالاترين قله دست يافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی همچنین به رتبه بندی معلمان در سال 92 اشاره و ابراز امیدواری کرد: معلم در جايگاه واقعی خود قرار گیرد.

موفقیت در اجرای طرح راهیان نور در استان مرکزی

كريم زاده در ادامه به اجراي موفقيت آميز طرح راهيان نور در استان اشاره کرد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور گامی موثر در راستای آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان با ایثار و از خودگذشتگی شهدای والامقام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعاليت های خوب كانون پرورش فكری اشاره کرد و گفت: می توان از ظرفيت های كانون به خصوص كانون های زبان بهرمند شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه در سال جاری دانشگاه فرهنگيان استان 530 دانشجو جذب کرد٬ افزود: دانشگاه فرهنگیان سال آينده نيز به همين ميزان جذب خواهد داشت.

کریم زاده در پایان به فعاليت های مهم در خصوص اجرای دقيق سياست های نظام آموزشی در سال جاری اشاره کرد و گفت: نظام 6-3-6 و توسعه 20 تا 30 درصدی مدارس خاص، يك شيفته شدن مدارس، ساماندهی نيروی انسانی از جمله این طرح ها است.

کد خبر 2017867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha