۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۱

کریم زاده خبر داد:

آمادگی استان مرکزی برای اسکان مسافران فرهنگی/556 کلاس آماده پذیرای مسافران نوروز

آمادگی استان مرکزی برای اسکان مسافران فرهنگی/556 کلاس آماده پذیرای مسافران نوروز

اراک – خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از آمادگی این استان برای اسکان مسافران فرهنگی خبر داد و گفت: 556 کلاس آماده پذیرای مسافران نوروزی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیف الله کریم زاده صبح روز دوشنبه در بازدید از مدرسه عراقچی اراک افزود: 556 کلاس درس از امروز تا پایان تعطیلات آماده ی اسکان مسافران نوروزی فرهنگی و مردم عادی هستند.

وی ادامه داد: این کلاس ها در قالب 65 مدرسه استان از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی آماده اسکان مسافران می باشد که در دسته بندی شامل 125 ویژه، 133 کلاس الف، 291 ب، و 7 کلاس ج یعنی درجه سه می باشد.

کریم زاده در ادامه افزود: اسکان مسافران نوروزی از غالبا شامل همکاران فرهنگی از سراسر کشور می باشند که در 15 منطقه استان از امروز تا پایان تعطیلات انجام می شود.

کریم زاده تصریح کرد: این تعداد کلاس ها ی ویژه امکانات شامل تخت خواب، تلویزیون، یخچال و سرویس بهداشتی به صورت مجزا، کلاس های سطح دو با تمام امکانات موجود به صورت عمومی و کلاس های سطح 3 با امکانات اولیه عمومی می باشد که در صورت بالا بودن ظرفیت مسافران در اختیار متقاضیان  قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مدیرکل اموزش و پرورش علاوه بر بازدید از مدرسه عراقچی از امکانات مدرسه شهید کاظمی شهر اراک از نزدیک بازدید کرد.

کد خبر 2020854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha