۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۴۶

بر اساس یک نظرسنجی؛

94 درصد یونانی ها مخالف طرح های ریاضت اقتصادی هستند

94 درصد یونانی ها مخالف طرح های ریاضت اقتصادی هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید حکایت از مخالفت 94 درصد یونانی ها با طرح های ریاضت اقتصادی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، بر اساس یک نظرسنجی جدید که نتایج آن روز جمعه منتشر شد، از هر 10 یونانی 9 نفر مخالفت خود را با طرح های ریاضت اقتصادی دولت اعلام کرده اند.

وی افزود: بر اساس این نظرسنجی 94 درصد از یونانی ها مخالفت خود را با طرح های ریاضت اقتصادی ابراز کردند که با هدف حل بحران بدهی صورت می گیرد.

در ششمن سال رکود اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری و فقر، تنها 6 درصد از پرسش شوندگان اعلام کردند که یونان باید همچنان هزینه ها را کاهش و مالیات ها را افزایش دهد.

از سوی دیگر درست در زمانیکه دولت یونان مذاکرات خود را با تروئیکا برای دریافت وام های بین المللی آغاز کرده است، جامعه یونان دچار دودستگی شده است.

50 درصد از پرسش شوندگان در این نظرسنجی انزجار خود را اقدامات اتحادیه اروپا اعلام کردند و 48 درصد حمایت خود را ابراز کرده و 59 درصد اعلام کردند دیدگاه مثبتی را نسبت به باقی ماندن یونان در منطقه یورو دارند.

رسانه های خبری همچنین گزارش دادند که همزمان با نشست سران اتحادیه اروپا برای گفتگو درباره طرح های ریاضت اقتصادی، دانشجویان یونانی در اعتراض به این نشست مقابل پارلمان در مرکز آتن تجمع کردند.

کد خبر 2019381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha