۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۹:۱۰

در آخرین روز اردوی آماده سازی رشت؛

تیم ملی کاراته به مصاف منتخب گیلان می‌رود

تیم ملی کاراته به مصاف منتخب گیلان می‌رود

آخرین روز از تمرینات تیم ملی کاراته با برگزاری یک دیدار دوستانه در شهرستان رشت همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی کاراته که از دوشنبه گذشته در رشت آغاز شده بود بعد از یک هفته تمرین فردا دوشنبه به پایان می رسد. هیات کاراته استان گیلان امکانات خوبی را برای تمرین اردونشینان کاراته فراهم کرده بود.

اما عصر امروز یک دیدار دوستانه بین اعضای تیم ملی و تیم منتخب گیلان برگزار خواهد شد. کادر فنی تیم ملی در نظر دارد درجریان اردوهای آماده سازی تیم ملی دیدارهای دوستانه ای با منتخب استانها برگزار کند که اولین آن نیز همین مبارزه با گیلانی هاست.

در صورتی که امکان حضور در یک تورنمنت بین المللی برای اعضای تیم ملی فراهم نشود، دیدار با تیم های منتخب تهران، البرز، کرمانشاه، مرکزی و حتی برگزاری اردوی آماه سازی در این استانها در دستور کار قرار دارد. البته فدراسیون کاراته تلاش دارد تا با رفع مشکلات مالی نسبت به اعزام تیم ملی به رقابتهای کاراته وان روسیه اقدام کند.

تاکنون حضور وحید و سعید حسنی پور، مهدی سلطانی و ذبیح الله پورشیب برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی قطعی شده و نمایندگان دو وزن 60- و 67- کیلوگرم انتخاب نشده است. اردوی تیم ملی کاراته فردا دوشنبه در رشت به پایان می رسد و ملی پوشان تا روز چهارم فروردین به مرخصی رفته و دوباره در رشت اردو برپا خواهد شد.
 
 

کد خبر 2020024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha