۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۰:۵۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

انگیزه گهر مضاعف شده است/ بيش از هر زمانی به حمايت هواداران نياز داريم

انگیزه گهر مضاعف شده است/ بيش از هر زمانی به حمايت هواداران نياز داريم

خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه گهردورود از تلاش دسته‌جمعي مجموعه‌ باشگاه براي پيروزي بر داماش خبر داد و خواستار حمایت هواداران از این تیم شد.

محمد ياراحمدي در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرد: با توجه به اين‌كه احتمال 18 تيمه ماندن ليگ قوت گرفته است انگيزه‌ي مجموعه‌ي گهر براي پيروزي در بازي‌هاي باقيمانده بيش‌تر شده است.

وي ادامه داد: علاوه براين بازي رودرروي امروز بين ذوب‌آهن و پيكان فرصت مناسبي است تا ما بتوانيم استفاده كنيم ضمن اين‌كه پيكان و نفت آبادان در ادامه نيز بايد رودرروي يكديگر قرار گيرند.

ياراحمدي همچنين گفت: ما سه بازي خانگي ديگر را پيش رو داريم و به دنبال گرفتن هر سه امتياز هستيم.

سرپرست باشگاه گهر دورود در خصوص بازي امروز باداماش عنوان كرد: خوشبختانه به جز ساشا در بازی امروز تمامي نفرات را در اختيار داريم و اين مي‌تواند دست كادر فني را براي اين ميدان باز بگذارد.

وي به تأثير مثبت هواداران در نتيجه‌ي بازي اشاره كرد و گفت: اميدوارم هواداران با حضور پرشور خود تيم خودشان را تشويق كنند چرا كه گهر بيش از هر زماني به حمايت هواداران خود نياز دارد.

وي ادامه داد: به هر حال از همه‌ي هواداران و دست‌اندركاران برگزاري بازي ‌ها انتظار داريم اجازه ندهند تماشاگرنماهاي سودجو جو ورزشگاه را به هم بريزند.

کد خبر 2020170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha