۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۳۵

فریاد شیران مطرح کرد:

مردم دورود اجازه ندهند تماشاگرنماها افتخارشان را نابود كنند/ از 18 تیمی ماندن لیگ استقبال می کنیم

مردم دورود اجازه ندهند تماشاگرنماها افتخارشان را نابود كنند/ از 18 تیمی ماندن لیگ استقبال می کنیم

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مربي تيم فوتبال گهردورود گفت: مردم دورود اجازه ندهند تماشاگرنماها افتخارشان را نابود كنند.

نادر فريادشيران در خصوص بازي اين تيم در مقابل داماش گيلان به خبرنگار مهر گفت: گهر در هر شرايطي حتي اگر اميدي براي ماندن نداشته باشد براي بردن و پيروزي و موفقيت به ميدان خواهد آمد.

وی گفت: از اين‌كه ليگ برتر همچنان 18تيمي باقي بماند استقبال مي‌كنيم چرا كه اعتقاد دارم كشور ما پتانسيل اين كار را دارد.

وي افزود: اين موضوع شانس ما براي بقا را بيشتر خواهد كرد و ما مي‌توانيم از آن نهايت استفاده را ببريم كمااين‌كه حتي اگر چهار تيم در پايان از ليگ برتر سقوط كنند ما همچنان از بخت ماندن برخوردار خواهيم بود.

وي در ادامه به مسائل پيش آمده روي سكوها در بازي مقابل سپاهان پرداخت و گفت: شك ندارم اين موضوع از سوي عده‌اي معدود كه تعداد آن‌ها از تعداد انگشتان دست نيز تجاوز نمي‌كرد ساماندهي شده بود.

فريادشيران ادامه داد: عنواني را كه استان لرستان و شهرستان دورود در اولين سال حضور خود در ليگ برتر به عنوان پايتخت فرهنگي فوتبال كشور به دست آورد را تا كنون هيچ استاني نتوانسته به دست آورد و اين مهم‌ترين دستاورد يك تيم است كه مي‌تواند داشته باشد.

وي خاطرنشان كرد: قهرماني در ليگ برتر آن‌چنان در اذهان باقي نمي‌ماند چرا كه هر ساله تيم‌هاي متفاوتي در بازي‌ها شركت مي‌كنند و ممكن است اين عنوان را از آن خود كنند اما عنواني را كه شهر دورود در اين دوره از رقابت‌هاي ليگ برتر به دست آورد براي هميشه در تاريخ ورزش و فوتبال كشور ثبت خواهد شد و اين‌كه عده‌اي تماشاگرنما بخواهند به راحتي آن را زيرسووال ببرند اصلا درشأن مردم دورود و استان لرستان نيست و مردم وهواداران دورودي نبايد به اين اشخاص اجازه بدهند به راحتي اين دستاورد با ارزش را از بين ببرند.

فريادشيران عنوان كرد: اميدوارم در بازي امروز ديگر شاهد اين صحنه‌ها نباشيم و خود مردم اجازه ندهند كه اين عده‌ معدود به راحتي هركاري كه دلشان خواست انجام دهند.

نادرفريادشيران در ادامه به بحث پيرامون بازي مقابل داماش گيلان پرداخت و گفت: از تيم حريف و افكار كادرفني اين تيم شناخت كامل داريم و براي پيروزي به ميدان مي‌رويم.

وي افزود: فراموش نكنيم كه اكثر بازيكنان ما تجربه‌ حضور در ليگ برتر را ندارند و ممكن است بعضا دچار اشتباهاتي شوند كه براي تيم ما كمرشكن باشد ولي بايد بپذيريم كه داشته‌هاي ما همين است و اين‌گونه اشتباهات اجتناب‌ناپذير است.

فريادشيران بیان داشت: ما امروز ضمن گل نخوردن به فكر بازكردن دروازه‌ حريف هستيم و اين كار را براي تمامي دقايق بازي در نظر داريم.

وي همچنين گفت: ما به دنبال فوتبال پاك و با شرافت هستيم و تا آخرين دقايق ليگ خواهيم جنگيد.

وي درپايان گفت: اميدوارم شاهد بازي خوبي از سوي بچه‌ها باشيم و از هواداران انتظار داريم مانند هميشه تيم خودشان را حمايت كنند.

کد خبر 2020193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha