۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۴:۲۳

ابرقویی‌نژاد در گفتگو با مهر:

هیچکس نمی‌تواند من را غیر قانونی برکنار کند

هیچکس نمی‌تواند من را غیر قانونی برکنار کند

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در واکنش به خبر برکناری‌اش از از ریاست این هیئت گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با مدیران ارشد استان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال داشتم، آنها به من اطمینان دادند که هیچ کس توان برکناری من به صورت غیر قانونی را نخواهد داشت.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر،  با اشاره به شایعه برکناری‌اش از ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان و سرپرستی غلام ابراهیمی در این هیئت اظهار داشت: ابتدا باید در مورد این خبر به صحبتی که پیش از این هم زدم، بسنده کنم و در پاسخ او بگویم که آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی با بیان اینکه مطرح کردن مسائلی نظیر این باعث به هم خوردن آرامش فوتبال اصفهان می‌شود، ادامه داد: متاسفانه مسائلی مطرح شد که من را مجبور کرد در این مورد واکنش نشان دهم و باید بگویم مقامات مختلف استانی و کشوری از جمله مقامات ارشد استان اصفهان، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون، روی فوتبال اصفهان حساس هستند و در صحبت‌های من با آنها، اطمینان حاصل شد که با قوت و قدرت در راس کار خودم در هیئت فوتبال استان اصفهان هستم.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به انتخابات این هیئت ادامه داد: من در یک انتخابات سالم، مسئولیت هیئت فوتبال را بر عهده گرفتم و همه فوتبالی‌ها با من موافق هستند بنابراین مقامات استان به من اعلام کردند که هیچ کس نمی‌تواند به صورت غیر قانونی تغییراتی در راس هیئت فوتبال استان اصفهان ایجاد کند.

وی افزود: طبق گفته این مسئولان کسی توان بر هم زدن آرامش فوتبال استان اصفهان را نخواهد داشت و با توجه به شرایط حساس دو تیم اصفهان در فوتبال کشور، هیچ کس نباید این آرامش را به هم بریزد.

ابرقویی‌نژاد بیان داشت: مطمئن باشید که کسی توان ایجاد تغییرات در این هیئت را نخواهد داشت و مسئولان استان هم اجازه این تغییرات را نخواهد داد چرا که من به صورت قانونی و در یک انتخابات کاملا سالم به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان انتخاب شدم و کسی اجازه اقدامات غیر قانونی علیه من را به کسی نخواهد داد.

کد خبر 2020365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha