۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

آرمیده:

خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی نیز ارائه می شود

خدمات اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی در تعطیلات نوروزی نیز ارائه می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی گفت: به منظور رفاه شهروندان و مسافران نوروزی، ارائه خدمات در این اداره کل در طول ایام تعطیلات نوروزی نیز تداوم دارد.

علی آرمیده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با هدف رفاه حال مردم و مسافرین نوروزی ارائه خدمات در اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی در طول ایام تعطیلات نوروزی هم تداوم دارد.

وی با بیان اینکه در این ایام اداره کل بیمه سلامت، ادارات شهرستانی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت طرف قرارداد همه روزه از ساعت هشت لغایت 13 آماده پاسخگویی به مراجعین هستند، اظهار داشت: صدور اولیه دفاتر بیمه درمانی، تمدید و تعویض دفاتر، صدور معرفی نامه بیمارستانی و ... از جمله خدماتی محسوب می شود که شهروندان می توانند در ایام تعطیلات نوروزی از آنها بهره مند شوند.

آرمیده اضافه کرد: بیمه شدگان این اداره کل می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات از طریق ارسال پیام به شماره 05842233649 و یا سامانه پیام کوتاه به شماره 30007957952031 منعکس کنند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر حدود 80 درصد مردم استان از مزایای بیمه سلامت بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: از این میزان جمعیت، 78 درصد در قالب صندوق روستائیان، 10 درصد کارکنان دولت، هشت درصد شهرنشینان(ایرانیان) و چهار درصد نیز از طریق صندوق سایر اقشار خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

آرمیده با بیان اینکه هم اکنون آمار بیمه شدگان زیر پوشش این اداره کل در استان 867 هزار نفری خراسان شمالی از 630 هزار نفر هم گذشته است، تصریح کرد: سایر افراد فاقد بیمه نیز می‌توانند براحتی با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در مدت کمتر از نیم ساعت از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی پیش‌تر با عنوان اداره کل بیمه خدمات درمانی، خدمات مختلف را به بیمه شدگان ارائه می کرد اما از ابتدای مهر ماه سال 91 فعالیت خود را با عنوان اداره کل بیمه سلامت ادامه می دهد.

کد خبر 2021695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha