۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۵:۴۵

حجت الاسلام حسینی پور:

گزینش آگاهانه كاندیدای ریاست جمهوری خلق حماسه ای سیاسی است

گزینش آگاهانه كاندیدای ریاست جمهوری خلق حماسه ای سیاسی است

اراك - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت اراك با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی واقتصادی گفت: گزینش آگاهانه كاندیدای ریاست جمهوری از سوی مردم خلق حماسه ای سیاسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی پور در خطبه های نمازجمعه در مصلای اراک افزود: گزینش هوشمندانه بهترین كاندیدا و توجه به  تعهد، شجاع بودن و پیروی محض از ولایت فقیه از جمله ویژگیهایی است كه از هم اینك مردم باید در انتخاب خود لحاظ كنند.

وی یازدهمین اتخابات ریاست جمهوری را اتفاقی بزرگ در تاریخ این نظام دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سخنانی در مشهد مقدس فرمودند انتخاب ریاست جمهور آبروی نظام است چراکه انتخاب مدیران کشور به انتخاب ریاست جمهوری وابسته  است.

حجت الاسلام حسینی پور با تاکید بر اینکه مردم در این آزمون هم حماسه ای عظیم خلق می کنند تصریح کرد: موقعیت نظام جمهوری اسلامی در جهان هم اكنون در جایگاهی ویژه قرار گرفته و این مهم از ولایت فقیه، ایمان و اعتقاد مردم مومن حاصل شده است.

امام جمعه موقت اراك در ادامه بی اثر کردن تحریمها را مهمترین دستاورد نظام در سال گذشته برشمرد و گفت:  بی اثر كردن دسیسه های سیاسی و اقتصادی دشمنان، بزرگترین دستاورد سال 91 نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اضافه کرد: دشمنان با ترفندها و ابزارهای مختلف مانند جنگ نرم و جنگ اقتصادی قصد داشتند ایران را منزوی كنند كه ناكام ماندند.

حجت الاسلام حسینی پور خاطرنشان کرد: مردم بصیر ایران اسلامی با وجود مشكلات اقتصادی، با بصیرت و دشمن شناسی در صحنه دفاع از ارزش های نظام ایستادند و قاطعانه از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب حمایت كردند.

وی بیان كرد: به بركت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری امروز نظام اسلامی ایران در جهان عزت والایی یافته و حتی مدعیان قدرت نیز از جایگاه كنونی ایران هراس دارند.

کد خبر 2021915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha