۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۶:۲۴

حجت الاسلام حسینی پور:

اقدامات تروریستی با هدف تشنج در منطقه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان انجام می شود

اقدامات تروریستی با هدف تشنج در منطقه  و ایجاد تفرقه  بین مسلمانان انجام می شود

اراک - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت اراک ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی سراوان گفت: این اقدامات تروریستی با هدف تشنج در منطقه و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای اراک با اشاره به شهادت 14 نفر از مرزبانان کشور در هفته گذشته افزود: این اقدامات حاصل بی تدبیری های کشورهایی است که خواهان تشنج در منطقه هستند و از آن سو پیرو سیاست های شوم رژیم صهیونیستی هستند که از تفرقه میان مسلمانان سود می برند.

وی با تاکید بر اینکه با این شهادت‌ها ایران هیچگاه تسلیم آمریکا نخواهد شد اظهارداشت: در ایران اسلامی خونهای بسیاری برای حفظ آرمان‌ها ریخته شده که همه معتقدند باید راه آن شهدا را ادامه داد.

مسئولان باید هوشمندانه تر عمل کنند

حجت الاسلام حسینی‌پور با بیان اینکه  ایران 35 سال است که قربانی تروریسم شده است افزود: مسئولان باید هوشمندانه تر عمل کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و تروریست ها نیز بدانند انقلاب ایران با آنها مقابله خواهد کرد و نمی توانند کاری از پیش ببرند.

وی در خصوص اقدامات تروریستی در عراق نیز گفت: به راه انداختن جنگ فرقه ای و مذهبی اصلی ترین هدف تروریست ها در انجام این اقدامات است و مردم عراق باید هشیار تر از همیشه عمل کنند و با بصیرت خود عرصه را بر تروریست ها تنگ تر کنند.

 

شعار «مرگ بر آمریکا» در روز 13 آبان ماه

امام جمعه موقت اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسوایی اخیر آمریکا در شنود مکالمات هم‌پیمانانش خاطرنشان ساخت: امروز همه دنیا فهمیدند زمانی که ایران در سال 58 ساختمان آمریکا را در تهران تسخیر کرد بسیار فهمیده عمل کرد و امروز به هوش و ذکاوت ایران حسادت می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی‌پور با تاکید بر اینکه اگر امروز ایران پای میز مذاکره گروه 5+1 می‌نشیند به خاطر این است که حجت را تمام کرده و به دنیا بفهماند به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم خاطرنشان کرد: ایران هیچگاه از حقوق هسته‌ای خود دست نخواهد کشید پرصلابت راه خود را ادامه خواهد داد اما اهل ظلم نبوده و نخواهد بود.

وی با اشاره به شعار «مرگ بر آمریکا» در روز 13 آبان ماه خاطرنشان کرد: مسئله مبارزه با آمریکا ریشه عقیدتی و اعتقادی دارد و این شعار تا زمانی که ملت ایران زنده است زنده خواهد بود و هیچگاه حذف نخواهد شد.

گفتنی است برگزاری مراسم در عاشورای حسینی و تبریک به روز دانش اموز از دیگر محورهای خطبه های امروز بود.
 

کد خبر 2166849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha