۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶

آقایی در گفتگو با مهر:

تکواندوکار قمی به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام می شود

تکواندوکار قمی به مسابقات آسیایی اندونزی اعزام می شود

قم - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تکواندو استان قم از انتخاب تکواندوکار نوجوان قمی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا خبر داد.

هاشم آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: موفقیت هایی که تکواندوکاران قمی با درخشش در مسابقات لیگ دسته اول تکواندو آینده سازان باشگاه های کشور در سال 1391 پایه گذار آن شدند، همچنان ادامه دارد و امیدواریم که در سال جدید به موفقیت در عرصه میادین برون مرزی بیانجامد.

وی با تقدیر از تلاش های مربیان سازنده تکواندو قم ابراز داشت: با زحماتی که این عزیزان بدون چشمداشت و به صورت شبانه روزی متحمل شدند، تیم تکواندو آینده سازان قم در سال قبل توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را از آن خود کرده و برای نخستین بار به لیگ برتر صعود کند.

دبیر هیئت تکواندو استان قم افزود: تیمی که توانست به رقابت های لیگ برتر تکواندو آینده سازان باشگاه های کشور راه یابد، موجی از امیدواری را برای تکواندو قم به وجود آورد، چرا که این تکواندوکاران همگی در رده سنی نوجوانان فعالیت می کنند و آینده درخشانی در انتظار آنها قرار دارد.

وی یاد آور شد: یکی از این عزیزان محمدرضا بهلولی تکواندوکار بسیار خوب و تکنیکی قم در رده سنی نوجوانان است که اکنون در اردوی تیم ملی تکواندو اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا قرار دارد.

آقایی در ادامه با بیان اینکه به منظور درخشش در مسابقات قهرماني آسيا اردو نشيني 30 نوجوان هوگوپوش در جریان است، اضافه کرد: نخستين مرحله اردوي آماده سازي تيم ملي تكواندو نوجوانان پسر هم اکنون در تهران در حال برگزاری است.

وی ابراز داشت: در وقع بر اساس برنامه ریزی فدراسيون تكواندو کشورمان، نخستين دوره اردوي آماده سازي تيم ملي تكواندو نوجوانان پسر به منظور حضور در هفتمين دوره رقابتهاي قهرماني آسيا 2013 اندونزي از پنجم فروردين ماه در سالن دوازده هزار نفري مجموعه استاديوم آزادي برگزار مي شود .

دبیر هیئت تکواندو استان قم عنوان داشت: در اين مرحله از اردوي آماده سازي تيم ملي تكواندو، 30هوگوپوش نوجوان در اوزان دهگانه زير نظر محمد رضا زوار سرمربي تيم ملي نوجوانان تمرينات خود را آغاز کرده اند که از قم نیز علیرضا بهلولی حضور دارد.

وی تصریح کرد: تکواندوکار خوش آتیه قمی در وزن اول در کنار محمد اصلانی از استان قزوین، سپهر ملکی از استان تهران و حسین حیدری از استان زنجان باید به رقابت پرداخته و توانایی های خود را برای اعزام به مسابقات آسیایی نشان بدهد.

آقایی در ادامه با اشاره به اینکه این اردو به مدت بیش از دو هفته ادامه خواهد داشت: یاد آور شد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان، نخستين دوره اردوي تيم ملي تكواندو نوجوانان به مدت 21 روز به صورت مستمر در مجموعه ورزشي آزادي برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت تکواندو استان قم در پایان به زمان و مکان برگزاری پیکارهای قهرمانی آسیا نیز اشاره کرد و افزود: هفتمين دوره مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا بیست و نهم تا سی ام خرداد ماه به ميزباني شهر جاكارتاي اندونزي برگزار مي شود .

کد خبر 2023412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha