۱۹ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۱۵

ذوالقدر در گفتگو با مهر:

فدراسیون تکواندو به اهداف ترسیم شده‌اش در سال 91 رسید

فدراسیون تکواندو به اهداف ترسیم شده‌اش در سال 91 رسید

دبیر فدراسیون تکواندو با اشاره به عملکرد این فدراسیون در سال گذشته گفت: مجموعه عملکرد فدراسیون تکواندو در بخش های داخلی و خارجی حکایت از تحقق 90 درصدی اهداف تعیین شده در سال گذشته دارد.

حسن ذوالقدر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: سال سخت و پرکاری را پشت سر گذاشتیم، حضور موفقیت آمیز در رقابتهای قهرمانی آسیا، قهرمانی نوجوانان جهان، المپیک، جام جهانی، برگزاری مسابقات لیگ و .. باعث شد تا به اهداف ترسیم شده دست پیدا کنیم. با توجه به بضاعت موجود به جرات باید بگویم که 90درصد برنامه ها با موفقیت اجرا شد. شاید در برخی مسابقات قهرمانی حاصل نشد و نظر اهالی تکواندو تامین نشد ولی کسب عنوان نایب قهرمانی هم کم از قهرمانی نداشت.

دبیر فدراسیون تکواندو در خصوص مشکلات مالی هم گفت: در نیمه دوم سال 91 مشکلات مالی فدراسیون را در تنگنا قرار داد و دچار کمبود شدیم. در واقع بزرگترین دغدغه ما همین مسائل مالی بود که امیدوارم در سال جدید با چنین مشکلی مواجه نشویم.

ذوالقدر در خصوص برنامه های سال جدید هم گفت: رقابتهای قهرمانی جهان، بازیهای کشورهای اسلامی، قهرمانی نوجوانان آسیا در کنار برنامه های گسترده آموزشی و مسابقاتی بخش داخلی باعث شده تا سالی پرکار را پیش رو داشته باشیم.

وی در خصوص تغییرات کادر فنی و ترکیب تیم برای مسابقات جهانی گفت: کادر فنی بسیار مجربی را برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب کردیم که برنامه های خود را گام به گام پیش می برند. در این دوره به دلیل آسیب دیدگی و بعضا کناره گیری از وجود برخی از قهرمانان خود بی بهره خواهیم بود. ولی به هیچ عنوان نگران نیستیم چرا که جوانان جویای نامی هستند که به خوبی جاری قهرمانان را پر کنند.

سرمربی سابق تیم ملی افزود: اعتماد به جوانان همیشه در تیم ملی انجام شده و همین قهرمانانی که اکنون روزهای پایانی دوران قهرمانی را سپری می کنند روزگاری با شکست عنوان داران سابق به تیم ملی راه پیدا کردند. البته رقابتهای جهانی دشواریهای خاص خود را دارد که برای رسیدن به مدال باید سخت کار کرد.

دبیر فدراسیون تکواندو با اشاره به بازیهای المپیک 2016 اظهار داشت: هدف نهایی ما موفقیت در این مسابقات است و از هم اکنون برنامه ها بر همین اساس تدوین می شود. از همین روست که بعد از رقابتهای قهرمانی جهان برای حضوی موفقیت آمیز در  بازیهای آسیایی گام برمی داریم و سپس به فکر رسیدن به برزیل خواهیم بود.

وی در خصوص تعویق بازیهای کشورهای اسلامی گفت: این موضوع در رسانه ها مطرح شده و هنوز چیزی به صورت رسمی از سوی کمیته ملی المپیک اعلام نشده است. در صورت قطعی شدن موضوع در جلسه با کادر فنی در خصوص برنامه ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

ذوالقدر در پایان حضور در انتخابات شوراها را تکذیب کرد و عنوان داشت به فعالیت خود در فدراسیون تکواندو ادامه خواهد داد.
 

کد خبر 2025549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha