۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸

برای اردوی مشترک صورت می‌گیرد؛

سفر دوباره تکواندوکاران آذری به تهران/ ديدار دوستانه با تیم ملی

سفر دوباره تکواندوکاران آذری به تهران/ ديدار دوستانه با تیم ملی

تیم ملی تکواندو آذربایجان برای برگزاری یک اردوی مشترک و دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان به زودی وارد تهران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این تیم که در زمان برگزاری جام فجر نیز دو هفته ای در تهران اردو زد 13 فروردین وارد تهران شده و از روز 14 فروردین به مدت 12 روز به همراه اعضای تیم ملی به تمرین خواهد پرداخت.

گفته می شود تمرین با تیم ملی نوجوانان نیز از سوی مسئولان فدراسیون در دستور کار این تیم قرار داد و با توجه به اعزام نشدن نوجوانان قبل از رقابتهای قهرمانی آسیا به يک تورنمنت بین المللی ، تمرین مشترک با آذری ها می تواند تا حدودی مشکل تجربه را حل کند.

اما این تیم جمعه 16 فروردین ماه نیز یک دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان برگزار خواهد کرد. به احتمال فراوان تکواندوکاران اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی مقابل تیم ملی آذربایجان قرار خواهند گرفت.

کادر فنی تیم ملی تکواندو قرار است 21 تکواندوکار حاضر در اردوی تیم ملی را به دو گروه تقسیم کنند. گروه اول برای بازیهای کشورهای اسلامی با هدایت خلیفه آماده می شوند و گروه دوم تحت رهبری مرتضی کریمی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان تمرین می کنند.

بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرماني جهان 25 الي 30 تيرماه به میزبانی مکزیک و بازيهاي كشورهاي اسلامي 17 الي 28 خرداد ماه به ميزباني اندونزي برگزار مي شود. ضمن اینکه تیم ملی نوجوانان هم حضور در هفتمين دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسيا (29 الی 30 خردادماه - اندونزی ) را پیش رو دارند.  
 

کد خبر 2023998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha