۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۹:۴۹

حذف شاکری و بیات از اردوی تکواندو/ دیدار تدارکاتی با آذری‌ها

حذف شاکری و بیات از اردوی تکواندو/ دیدار تدارکاتی با آذری‌ها

رقابتهای انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو روز جمعه برگزار و طی آن دو تکواندوکار از ادامه همراهی با این تیم بازماندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی به تعویق افتادن بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی و در اولویت قرار گرفتن مسابقات قهرمانی جهان روز جمعه یک دور رقابت انتخابی در اوزان اول و پنجم برگزار شد و طی آن دو تکواندوکار با شکست مقابل رقبای خود از اردوی تیم ملی کنار رفتند.

بر همین اساس در وزن اول علی شاکری با شکست برابر مردانی و باقری و در وزن پنجم بهنام بیات در پیکار با علیرضا نصر آزادانی و مسعود حجی زواره کاری از پیش نبرد تا هر دو تکواندوکار شانس همراهی با سایر اردونشینان را از دست بدهند.

هم اکنون در اردوی تیم ملی 19 تکواندوکار حضور دارند که به مسابقات بین المللی اسپانیا اعزام خواهند شد و پس از آن کادر فنی تیم ملی اسامی نفرات اصلی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در مکزیک را اعلام خواهد کرد.

از سوی دیگر قرار است عصر امروز در جلسه ای با حضور هادی ساعی مدیر تیم های ملی و دیگر مسئولان فدراسیون و همچنین اعضای کادر فنی در مورد آینده تیم منتخب اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی تصمیم گیری شود. ضمن اینکه با تصمیم کادر فنی روز سه شنبه اردونشینان تکواندو در غالب دو تیم با تکواندوکاران تیم ملی آذربایجان که هم اکنون در تهران اردو زده اند دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد.
 

کد خبر 2026281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha