۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

کمیته انضباطی اعلام کرد:

آرای انضباطی دوبازی از رقابت‌های لیگ آزادگان

آرای انضباطی دوبازی از رقابت‌های لیگ آزادگان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص مسائل انضباطی دو بازی از رقابت‌های لیگ آزادگان را اعلام کرد که بر اساس آن دو باشگاه دسته اولی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم سایپا شمال و ایرانجوان بوشهر از سری رقابتهای لیگ دسته اول در ساری  در تاریخ 21/12/91 برگزار شد که تیم سایپا شمال بیش از 5 بازیکن اخطاری و اخراجی در آن بازی داشت. بر همین اساس باشگاه سایپا شمال به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ضمن اینکه به دلیل تخلف تماشاگران تیم سایپا شمال این باشگاه به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شد.

در رای دیگری که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کرد باشگاه الوند همدان به جریمه نقدی محکوم شد که بر اساس این رای، دیدار دو تیم الوند همدان و گل گهر سیرجان 14/12/91 در همدان برگزار شد که تماشاگران تیم الوند همدان  مرتکب تخلفاتی در آن بازی شدند که به همین دلیل باشگاه الوند همدان به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی به مسئولین تیم باشگاه همدان تذکر داد که در صورت تکرار تخلفات  تماشاگران، تنبیهات شدیدتری همچون بازی بدون تماشاگر و کسر امتیاز برای تیم فوق در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 2023530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha