۸ فروردین ۱۳۹۲، ۲۰:۳۲

در آستانه 12 فروردین؛

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیانیه ای صادر کرد

اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیانیه ای صادر کرد

بجنورد - خبرگزاری مهر: اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، با صدور بیانیه ای، این روز را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو خورشیدی و شروع بهار طبیعت، یوم الله 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عید آغاز حکومت عدل الهی عنوان شده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حرکت های عظیم و سرنوشت ساز ملت ایران به ویژه مردم خراسان شمالی و خلق حماسه هایی چون استقبال باشکوه و تاریخی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در 19 مهر ماه 91، تجمع بزرگ 9 دی و راهپیمایی عظیم و مردمی 22 بهمن سال گذشته، توانست دشمن را به شکست بکشاند و فصل نوین و بستر تازه ای از افتخارات و عبرت ها را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه یوم الله 12 فروردین روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران است آمده است: 12 فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

اداره کل تبلیغات اسلامی در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: یوم الله 12 فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم و تعیین سرنوشت خود و از رخداد های عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان است.

دربخش دیگری از این بیانیه می خوانید: این روز مقدس، این یوم الله پربرکت سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیا مداران زرپرست زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزوهای پست مادی - حیوانی جستجو می کنند.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است: این روز فرخنده ، روز جریان یافت خون تازه در شریان های هستی ایران، بخشیدن جانی دوباره به پیکر اسلام و دمیدن روح امید در کالبد زمانه و نوید بخش پگاه پیروزی و غلبه حق علیه باطل است.

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر بر تارک درخشان و تابناک مجاهدت های استقلال طلبانه و آزادیخواهانه تاریخ بشری است آمده است: این روز را به جرات می توان در تاریخ معاصر بی نظیر دانست، چرا که تا هم اکنون هیچ رفراندومی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور انجام نشده است.

این بیانیه می افزاید: به درستی که ملت آگاه، آزاد و فهیم ایران اسلامی در دوازدهم فروردین ماه سال 1358، با رای قاطع آری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی خود را که در 22 بهمن 1357، واقع شد، تثبیت کرده و بر نوع و شکل حکومتی که مورد اتفاق ملت بزرگ ایران بود مهر تایید زد و آن را در تاریخ به ثبت رساند.

در پایان بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خرساان شمالی آمده است: ملت رشید ایران به ویژه مردم خراسان شمالی در سال 92 و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری "مدظله العالی" با شعار "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی " مزین شده، می کوشد تا با تلاش مضاعف در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله های پیشرفت و عدالت گام های اساسی برداشته و در نیل به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و رسیدن به قلل رفیع عزت و شرافت با پیشرفت های خیره کننده و شگرف خود در عرصه های مختلف، جهان را مات و مبهوت عظمت اراده راسخ و پولادین فرزندان غیور خود نموده و در راستای تحقق کامل دستورات اسلام و تعالیم انبیاء الهی که اساس و شاخص عمده نظام جمهوری اسلامی است گام بر دارد.

کد خبر 2023680

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha