۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۸:۰۴

تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای/

دیپلماسی هوشمندانه صنعت هسته ای ایران را ملی می کند

دیپلماسی هوشمندانه صنعت هسته ای ایران را ملی می کند

بجنورد- اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته ای با صدور بیانیه ای دیپلماسی هوشمندانه را لازمه ملی شدن صنعت هسته ای ایران دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته ای بیانیه ای صادر کرده است.

در متن این بیانیه آمده است : بیستم فروردین، تجلی‌گاه اقتدار و عظمت و بهت و حیرت جهانیان، روز تجلی خیزش عظیم علمی و نهضت نرم‌افزاری جوانان اندیشمند ایران زمین؛ بیستم فروردین روز اثبات توانایی‌های ذاتی و استعدادهای درخشان دانشمندان جوان ایران پرگهر و نمادِ حرکتِ عظیمِ مردمی، در ملی کردن صنعت فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای است.

این بیانیه می افزاید: دانش صلح‌آمیز هسته‌ای به عنوان خواست ملی ایرانیان در بیستم فروردین ماه با همت بلند و اراده راسخ فرزندان این مرز و بوم و به دست توانای جوانان فکور، خلاق، اندیشمند و خستگی‌ناپذیر ایران به ثمر نشست و تا به امروز با تدابیر مدققانه و منویات داهیانه‌ی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و توجه به سه اصل اساسی جمهوری اسلامی ایران، یعنی عزت، حکمت، مصلحت همراه با حمایت‌های مجدانه دستگاه دیپلماسی کشور و قوای سه‌گانه، حرکتی فزاینده و رو به جلو داشته است تا جایی که امروز در جهان از این دانش ملی بومی به عنوان امتیازی ویژه و دستاوردی بزرگ برای ملت ایران یاد می‌شود.

در ادامه بیانیه تبلیغات اسلامی خراسان شمالی آمده است: این دستاورد سترگ آنچنان تأثیرات فراوان و گسترده‌ای در داخل و خارج کشور در سطح کشورهای خاورمیانه و جهان داشته که به عنوان اقتداری مقبول برای یک ملت به حساب می‌آید؛ اقتداری که ایران را در تراز با سایر کشورهای محدود صاحب این تکنولوژی که اقتصاد و سیاست جهان را اداره می‌کنند، قرار می‌دهد و از یک کشور به اصطلاح جهان سومی، کشوری پیشرفته، صنعتی و در حال توسعه می‌سازد.

این بیانیه اضافه می کند: به درستی که بایستی قرن حاضر را قرن انرژی نامید. قرنی که در آن هر کشوری که بتواند با مدیریت صحیح منابع، انرژی بیشتری تولید و در خدمت بگیرد و هزینه‌های جانبی را در این بخش کاهش دهد، کشوری پیشرفته و دارای موقعیت ممتاز ژئواستراتژیک در بین سایر کشورها شناخته شده و می‌تواند حرف اول را در جهان زده و اداره امور جهان را در دست گیرد و این آن چیزی است که غرب و کشورهای صنعتی از آن واهمه دارند و حتی تصور آن در اندیشه آنان نمی‌گنجد، فکر آن نیز برایشان سخت عذاب‌آور است.

در پایان بیانیه تبلیغات اسلامی استان آمده است: حال در این میان و در سال جدید که با شعار مردم و دولت همدلی و همزبانی  وظیفه مسئولین و دولتمردان و مردم  بسیار سنگین است به طوری که دولتمردان  بایستی با پشتوانه حمایت‌های مردمی به هر شکلی این میراث گرانسنگ ملی و تاریخی را پاس داشته و موانع گسترده خارجی و داخلی را با درایت تیزبینانه و دیپلماسی فعالِ هوشمندانه از سر راه رشد، پیشرفت و بالندگی خود و کشورمان بردارند.

کد خبر 2528800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha