۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۵۲

زمانیان خبر داد:

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس "ریزگردها، مدیریت عوامل و پیامدها" تمدید شد

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس "ریزگردها، مدیریت عوامل و پیامدها" تمدید شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه لرستان از تمدید مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی ریزگردها، مدیریت عوامل و پیامدها در این استان خبر داد.

حسین زمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اولین همایش بین المللی ریزگردها، مدیریت عوامل و پیامدها در خرم آباد برگزار می شود، اظهار داشت: مهلت ارسال مقالات به این همایش بین المللی تا 20 فرودین ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این همایش بیان داشت: همایش بین المللی ریزگردها، مدیریت عوامل و پیامدها 24 الی 26 اردیبهشت ماه سال آینده در خرم آباد برگزار می شود.

زمانیان با اشاره به محورهای این همایش تصریح کرد: شناسایی چشمه های گرد و غبار ایران، کانی شناسی و ریخت شناسی گرد و غبار و ترکیبات شیمیایی همراه آن، گرمایش جهانی و طوفانهای گرد و غبار و ... از جمله محورهای این همایش است.

وی مدلسازی و پیش بینی طوفانهای گرد وغبار و ارائه هشدارهای به موقع، روشها و ابزارهای نو برای مقابله با تولید گرد و غبار، پیامدهای زیست محیطی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پدیده گرد و غبار، اثرات پدیده گرد و غبار بر سلامت انسان، مدیریت و کنترل و راهکارهای کاهش اثرات گرد و غبار و ابعاد حقوقی پدیده گرد و غبار و نقش سازمانهای جهانی در کاهش آن را از دیگر محورهای این همایش برشمرد.

کد خبر 2023870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha