۹ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۵۱

زلاتکو کرانچار مطرح کرد:

دیدار با استقلال، فینالی قبل از فینال جام حذفی است/ خلعتبری بازی می‌کند

دیدار با استقلال، فینالی قبل از فینال جام حذفی است/ خلعتبری بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تاکید بر اینکه بازیکنانش از نظر ذهنی آماده پیروزی در تمام بازی‌های باقیمانده در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند، بازی با استقلال را یک دربی بزرگ و فینالی قبل از فینال جام حذفی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال با تبریک سال جدید شمسی به همه مردم ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی با استقلال یک دربی و دیداری بزرگ است، یک فینال قبل از فینال جام حذفی، درست مانند بازی 2 تیم که در لیگ و چند هفته بعد دوباره باید تکرار شود.

وی با بیان اینکه تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان در این مدت نشان داد‌ه‌اند تیم‌های قدرتمندی هستند، یادآور شد: فوتبال، ورزشی بی‌رحم است و متاسفانه یکی از دو تیم باید حذف شود و تنها یک تیم از این بازی به فینال خواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز امیدواری از اینکه تماشاگران شاهد یک مسابقه زیبا بین دو تیم باشند، اضافه کرد: استقلال صدرنشین فعلی لیگ برتر  است و می‌دانیم می‌خواهد از امتیاز میزبانی خود در این بازی استفاده کند و مقابل تماشاگران با تمام قدرت ظاهر شود. البته بازیکنان ما هم آمادگی کامل برای مقابله با فشارهایی که می‌دانیم استقلال وارد می‌کند، را دارند.

کرانچار با اشاره به اینکه تیمش هیچ مصدومی برای این بازی ندارد و احمد جمشیدیان هم مصدومیتش به پایان رسیده، در مورد مصدومیت محمدرضا خلعتبری خاطرنشان کرد: خلعتبری بعد از آنکه به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی به تمرینات سپاهان بازگشت، کادر پزشکی تیم تمام تمرکزش را برای درمان او انجام داد و انتظار دارم او فردا مقابل استقلال بازی کند.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تراکتورسازی در تبریز به تیمش انگیزه و اعتماد به نفس داد، یادآور شد: امروز بازیکنان سپاهان به این باور رسیده‌اند وقتی تیم قدرتمند تراکتورسازی را مقابل تماشاگران پرشورش شکست می‌دهند، می‌توانند این بازی را در تهران و مقابل استقلال هم تکرار کنند، هر چند استقلال قدرتمندتر از تراکتورسازی است. ضمن اینکه بازیکنان سپاهان از نظر ذهنی آماده پیروزی در تمام بازی‌های باقیمانده در جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هستند.

سرمربی تیم سپاهان در پایان در مورد اعتراض مسئولان سپاهان به زمان بازی با استقلال در جام حذفی گفت: دوست داشتیم این مسابقه امروز(جمعه) برگزار شود، زیرا روز سیزدهم فروردین‌ماه دیداری بسیار مهم و دشوار با الاهلی عربستان پیش رو داریم. بعد از بازی با استقلال تنها سه روز زمان داریم تا بازیکنان به طراوت لازم برسند و فرصت اندکی برای آماده‌سازی تیم داریم. البته در نهایت به تصمیم سازمان لیگ احترام گذاشتیم.

 


 

کد خبر 2023954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha