۱۰ فروردین ۱۳۹۲، ۱۸:۱۶

قربانی خبر داد:

400 هزار اقلام فرهنگی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری لرستان توزیع شد

400 هزار اقلام فرهنگی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری لرستان توزیع شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان گفت: ۴۰۰ هزار اقلام فرهنگی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری لرستان توزیع شد.

سيد قاسم قربانی در این رابطه به مهر گفت: این حجم اقلام تبلیغاتی در قالب بسته های فرهنگی شامل عکس، پوستر، بروشور، کارت پستال، لوح فشرده برای معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های طبیعی و تفریحی لرستان تهیه و توزيع شده است.

وی افزود: اين اقلام تبليغاتي شامل بروشور، كارت پستال، نقشه و كتابچه راهنما شهرستان هاي استان، سي دي، پوستر و بروشورهاي گردشگري و ساك دستي تبليغاتي و دیگر اقلام متنوع ستاد در بين مسافران نوروزي و كاروانهاي راهيان نور توزيع شده است.

قربانی گفت: اين اقلام تبليغاتي حاوي اطلاعات لازم در خصوص جاذبه‌هاي تفريحي، اماكن اقامتي و پذيرايي ، جانمايي جاذبه هاي گردشگري و عكسهاي متنوع گردشگری و توصیه های ایمنی و سلامت که توسط ستادتسهیلات سفر استان تهیه شده است .

مدیر كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان در ادامه سخنان خود از برگزاري ويژه برنامه هاي كودكان و نوجوانان براي اولين بار در استان خبر داد و بیان داشت: براي اولين بار ويژه برنامه كودكان با حضور گروه شاپرك برای ايجاد اوقاتي شاد و به ياد ماندني در كنار قلعه تاريخي فلك الافلاك برگزار شد.

قربانی افزود: اين ويژه برنامه ها با هدف آشنايي هرچه بيشتر كودكان و نوجوانان با آثار تاريخي و فرهنگي اين استان برگزار مي شود كه با استقبال چشمگير مسافران نوروزي و گردشگران مواجه شده است.

وی همچنین از پيگيري انتقادات و پيشنهادات مسافران توسط ستاد تسهيلات سفرهاي استان لرستان خبر داد و گفت: سامانه اطلاع رسانی پیام کوتاه به منظور راهنمایی و دریافت گزارشات، انتقادات و پیشنهادات مردم و همچنین سامانه GIS تلفن همراه نوروز امسال در استان راه اندازی شده است.

مدیر كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان لرستان افزود: انتقادات و پيشنهادات مسافران نوروزي و گردشگران از طريق شماره تماس‌هاي 2200186 و 09669 و سامانه پيامکي 30007921 ستاد تسهيلات سفرهاي استان لرستان پيگيري مي‌شود و نتايج اين پيگيري ها به مسافران نوروزي و گردشگران اطلاع داده مي شود.

کد خبر 2024270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha