۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۰:۲۵

در گفتگو با مهر عنوان شد:

11 واحد پذیرایی بین راهی غیرمجاز در لرستان پلمپ شد

11 واحد پذیرایی بین راهی غیرمجاز در لرستان پلمپ شد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از پلمپ 11 واحد پذیرایی بین راهی غیرمجاز در این استان خبر داد.

دیانوش چراغی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی روزانه بیش از 250 مورد بازرسی و بازدید از سطح واحدهای بین راهی، مهانپذیرها، هتلها و مراکز اقامتی استان صورت گرفته است.

وی همچنین از برقراری گشت های مشترک نظارتی توسط این اداره کل خبر داد و بیان داشت: این گشت های مشترک با همکاری سایر دستگاههای عضو ستاد تسهیلات سفر از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی استان و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ادامه داد: در جریان نظارت و بازرسی این گشت های مشترک برای دو واحد هتل پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

چراغی عدم رعایت مسائل بهداشتی، کیفیت پایین خدمات، کم فروشی و گرانفروشی و ... را از جمله دلایل تشکیل این پرونده ها عنوان کرد و بیان داشت: همچنین در این راستا برای 6 واحد بین راهی نیز پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی در ادامه از ارائه 10 مورد شکایت از تاسیسات گردشگری توسط مسافران خبر داد و بیان داشت: همه این گزارشها بررسی و تذکرات لازم به واحدهای متخلف داده شد.

کد خبر 2024672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha