۱۲ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

یارمحمدی یادآور شد:

موردی از تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی بروجرد گزارش نشد

موردی از تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی بروجرد گزارش نشد

بروجرد - خبرگزار مهر: مسئول اداره ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری بروجرد گفت: تاکنون موردی از تخلف در مراکز اقامتی و پذیرایی این شهرستان گزارش نشده است.

حجت الله یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استمرار بازرسی ها و گشت های این اداره از سطح مراکز اقامتی بین راهی، هتل ها و مهمان پذیرهای بروجرد اظهار داشت: در این راستا دو گروه بازرسی کار نظارت بر قیمتها، نحوه سرویس دهی به مشتریان، رضایت افراد، نظافت و شرایط بهداشتی محیط و همچنین کیفیت غذا و خدمات را مورد بررسی قرار می دهند.

وی ادامه داد: این طرح شامل تمامی هتلها، مهمانپذیرها، رستورانهای بین راهی، سفره خانه های سنتی و واحدهای تحت پوشش سازمان گردشگری می شود.

مسئول اداره ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری بروجرد یادآور شد: این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی در بروجرد ادامه دارد که در مدت یاد شده بر اساس تصمیمات ستاد نوروزی، شبکه بهداشت و درمان نیز بر مسایل بهداشتی این واحدها نظارت خواهند داشت.

وی با اشاره به برقراری گشت های مشترک با شبکه بهداشت و درمان، صنعت، معدن و تجارت بروجرد و همچنین تعزیرات حکومتی یادآور شد: خوشبختانه تا کنون مورد خاصی از تخلفات در این حوزه گزارش نشده است.

یارمحمدی همچنین استقبال مسافران نوروزی از آثار تاریخی و جاذبه های بروجرد را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: همچنین نمایشگاه و بازارچه عرضه صنایع دستی در این شهرستان دایر شده است.

کد خبر 2024872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha