۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۳۷

نقیبی اعلام کرد:

حمایت مسئولان استانی برای توسعه مازندران وجود ندارد

حمایت مسئولان استانی برای توسعه مازندران وجود ندارد

ساری - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی مازندران با تاکید بر کاهش فقرزدایی در نقاط مختلف استان با کمک مسئولان منطقه ای، اظهار داشت: متاسفانه حمایت مسئولان استانی برای توسعه همه جانبه در مازندران وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرامرز نقیبی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهیلات سفر نوروزی با اشاره به اینکه مازندران به عنوان قطب گردشگری در کشور محسوب می شود، اظهار داشت: هنوز از ظرفیت های گردشگری استان استفاده بهینه نمی شود.

وی با بیان اینکه دریا و جنگل از سرمایه های ملی کشور است، گفت: برای  بکارگیری از جاذبه های گردشگری در استان باید دولت اعتبار ملی اختصاص دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری با بیان اینکه در سال گذشته غرق شدن گردشگران در دریای مازندران، 27 درصد رشد داشته است، گفت: با اجرای فعالیت های فرهنگی نسبت به کاهش فوتی ها دردریای مازندران اقدام شود.

نقیبی بیان داشت: سال گذشته برای طرح سالم سازی سواحل دریای مازندران بیش از دو میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است، اظهار داشت:

وی با بیان اینکه برای مناطقی از دریا که مشمول طرح سالم سازی نیست، برنامه ای نداریم، گفت: با نصب بنر و توزیع بروشورهای تبلیغاتی می توانیم افراد را از مناطق خارج طرح آشنا سازیم.

نقیبی به تهیه مستند برنامه فرهنگی جهت کاهش غرق شدگی و آشنایی افراد با طرح سالم سازی دریا از سوی شورای استان اشاره کرد وگفت: این فیلم توسط شورای استان با اعتبار 30 میلیون تومان در حال ساخت بوده و از سبکه یک سیما پخش خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی مازندران با بیان اینکه مدیران برای اینکه در مسئولیت خود ماندگار شوند، نمی خواهند کار به درستی صورت گیرد، افزود: متاسفانه مسئولان مازنی از همدیگر برای پیشرفت استان حمایت نمی کنند.

نقیبی در خصوص پل روگذر دخانیات گفت: این پل به لحاظ فنی هیچ مشکلی ندارد و با احداث زیرگذر پل را افتتاح خواهیم کرد.

مازندران، سه میلیون نفر جمعیت دارد.

 

کد خبر 2024638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha