۱۱ فروردین ۱۳۹۲، ۱۷:۳۴

قربانی مطرح کرد:

اسکان مطلوب مسافران نوروزی در لرستان/ 14 پایگاه گردشگران را راهنمایی کردند

 اسکان مطلوب مسافران نوروزی در لرستان/ 14 پایگاه گردشگران را راهنمایی کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از اسکان مطلوب مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم قربانی ظهر یکشنبه به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با اتخاذ تدابیر لازم از سوی ستاد تسهیلات سفر استان لرستان، ظرفیت های خوبی برای اسکان و اقامت مسافران نوروزی در شهرهای مختلف لرستان به ویژه مرکز استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این راستا در سطح استان بیش از هزار تخت در اماکن اقامتی، هتل ها و مهمانپذیرها آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی هستند.

قربانی ادامه داد: این در حالیست که تعداد زیادی از مدارس برگزیده استان نیز از سوی اداره کل آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده سازی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان عنوان کرد: همچنین در مرکز استان، شهرداری خرم آباد کمپهای اسکان موقت را در نقاط مختلف شهر برای استقرار مسافران بر پا کرده است.

وی یادآور شد: هلال احمر نیز در برخی نقاط کمپ های اقامتی بر پا کرده و با نصب چادر نسبت به پذیرش مسافران نوروزی به این استان اقدام می کند.

قربانی گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه اسکان و اقامت مسافران و مهمانان نوروزی در این استان نداشته ایم و همه امکانات مورد نیاز برای این منظور در نظر گرفته شده تا گردشگران خاطره ای به یاد ماندنی از اقامت در لرستان داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ۱۴ پایگاه و ایستگاه اطلاع رسانی و راهنمای مسافران در تعطیلات نوروز ۹۲ در مبادی ورودی شهرستانهای استان با هدف راهنمایی و اطلاع رسانی به مسافران وروردی لرستان فعالیت داشته است.

قربانی گفت: همچنین ۱۵ پایگاه امدادی نیز با مشارکت هلال احمر برای خدمت رسانی به گردشگران در سطح محورهای ارتباطی استان لرستان انجام فعالیت کرد.

کد خبر 2024661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha