۱۴ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

در تعطيلات نوروزي/

8970 خانوار در مدارس خراسان شمالی اسكان يافتند

8970 خانوار در مدارس خراسان شمالی اسكان يافتند

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون اسكان ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي خراسان شمالي گفت: در تعطيلات نوروزي سال جاري هشت هزار و 971 خانواده در مدارس محل اسكان مسافران نوروزي این استان پذیرش شدند.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: اسکان مسافرین نوروزی در هفت پایگاه اسکان آموزش و پرورش خراسان شمالی از روز 28 اسفند ماه 91 آغاز شد و تا 13 فروردين سال جاري نيز ادامه داشت.

وي با بيان اينكه در طرح نوروزي سال جاري هزار و 450 کلاس درس در 195 آموزشگاه این استان براي اسكان مسافرين نوروزي در رده های یک تا سه، تجهیز و آماده سازی شده بود، اظهار داشت: در اين مدت 47 هزار و 278 نفر در قالب هشت هزار و 971 خانوار در اين مدارس پذيرش و اسكان شدند.

اين مسئول با بيان اينكه ميزان اسكان مسافرين نوروزي در مدارس استان در تعطيلات نوروزي سال 92 به نسبت سال گذشته حدود 72 درصد افزايش يافت، تصريح كرد: در تعطيلات نوروزي سال پيش 27 هزار و 470 نفر در قالب چهار هزار و 580 خانوار در این استان اسكان یافته بودند.

وي با اشاره به اينكه در سال جاري خانواده های پذیرش شده در مدارس خراسان شمالي شامل خانواده های فرهنگي، كاركنان دولت و لشكري و سایر اقشار بوده اند، افزود: از ميزان كل مسافرين نوروزي پذيرش شده در مدارس استان، 64 درصد فرهنگي، 13 درصد كاركنان دولت و لشكري و23 درصد نيز مابقي اقشار بودند.

کد خبر 2025330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha