۲۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹

آذری:

مسافران نوروزی در۱۵۰۰ مدرسه خراسان شمالی پذیرش می شوند

مسافران نوروزی در۱۵۰۰ مدرسه خراسان شمالی پذیرش می شوند

بجنورد- رییس اداره رفاه و تعاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پذیرش مسافران در تعطیلات نوروزی امسال در هزار و ۵۰۰ آموزشگاه این استان انجام می شود.

احمد آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به این که امسال نیز همانند سال های گذشته پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در مدارس خراسان شمالی انجام می شود، اضافه کرد: در این راستا بر اساس برنامه قرار است پذیرش مسافران نوروزی در استان در بیش از هزار و ۵۰۰ مدرسه صورت گیرد.

وی با بیان این که امسال برای نخستین بار پذیرش مسافران نوروزی در یک خانه معلم در بجنورد نیز انجام می شود، افزود: ثبت نام و رزرو اسکان های نوروزی در مدارس خراسان شمالی از اول اسفند ماه آغاز می شود و مسافران می توانند تا پانزدهم این ماه برای ثبت نام و رزرو اینترنتی اقدام کنند.

آذری در ادامه با اشاره به هزینه اسکان و اقامت مسافران نوروزی در آموزشگاه های خراسان شمالی، اظهار داشت: هزینه اقامت در مدارس برای گروه فرهنگیان و غیرفرهنگیان و نیز برای کلاس های مجهز، نیمه مجهز و عادی متفاوت خواهد بود.

وی افزود: در بخش فرهنگيان در این استان متقاضيان می بایست براي رزرو کلاس هاي مجهز ۲۲ هزار، نيمه مجهز ۱۶ هزار و عادي ۱۲ هزار تومان پرداخت کنند.

آذری اضافه کرد: اما در بخش غیرفرهنگیان متقاضیان استفاده از کلاس های مدارس در تعطیلات نوروزی باید در کلاس هاي مجهز ۳۸ هزار تومان، نيمه مجهز ۳۲ هزار و عادي ۲۳ هزار تومان پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با ۹۱۱ هزار نفر جمعیت در مسیر دو قطب زیارتی شرق(مشهد مقدس) و قطب سیاحتی شمال کشور قرار دارد و همه ساله میلیون ها مسافر و زائر از این مسیر تردد می کنند.

کد خبر 2496582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha