۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۳

مانوئل پلگرینی:

دورتموند تیم فوق العاده قدرتمندی است/ هر دو تیم برای صعود شانس دارند

دورتموند تیم فوق العاده قدرتمندی است/ هر دو تیم برای صعود شانس دارند

سرمربی مالاگا بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل دورتموند از بازی هر دو تیم تمجید کرد و ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدار برگشت بتواند از سد حریف قدرتمند آلمانی خود بگذرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مانوئل پلگرینی سرمربی مالاگا در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم که می خواستند دروازه حریف را باز کنند اما در پایان موفق نشدند. تماشاگران مطمئنا از تماشای این بازی زیبا با وجود اینکه گلی نداشت لذت بردند. دورتموند تیم فوق العاده ای است. اگر به بازی های آنها در این فصل لیگ قهرمانان نگاه کنیم می بینیم که هم در زمین آژاکس، هم در مادرید مقابل رئال و هم در زمین منچسترسیتی موفق به گلزنی شده اند.

پلگرینی در ادامه افزود: هر دو تیم بخت خوبی برای صعود به دور بعد دارند. امیدوارم بتوانیم در دیدار برگشت در دورتموند نتیجه خوبی کسب کنیم. خوشبختانه دمیکلیس در این بازی کارت نگرفت و می تواند در بازی برگشت ما را همراهی کند. دورتموند بازیکنان جوان و پویایی دارد که می تواند هر لحظه از سرعت آنها استفاده کند، امیدوارم در بازی برگشت قربانی سرعت آنها نشویم.

دیدار دو تیم مالاگا و دورتموند در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور 28,963 تماشاگر ورزشگاه لاروسالدا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2025610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha