۱۳ فروردین ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا/

مالاگا پشت دیوار بلند دورتموند/ کسب افتخار به عشق "آنتونیو باندراس"

مالاگا پشت دیوار بلند دورتموند/ کسب افتخار به عشق "آنتونیو باندراس"

خبرگزاری مهر - ورزشی: برای مالاگا کم افتخاری نیست که با برتری مقابل تیم‌های پرآوازه‌ای چون میلان و پورتو به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده‌ اما این بار باید با تیم سرحالی به نام دورتمند دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم "مانوئل پلگرینی" از فصل آینده قادر نیست به دلیل مشکلات مالی در رقابتهای اروپایی حضور داشته باشد و موفقیت در این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برای این تیم دلگرم کننده و افتخارآمیز باشد.

مالاگا پیش از این در مرحله گروهی موفق شده میلان، قهرمان هفت دوره رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه "روساله‌دا" شکست دهد. این تیم پس از آن در مرحله یک هشتم نهایی موفق شده پورتو، قهرمان سال 2004 رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 2 بر صفر در همین ورزشگاه و آن هم پیش چشم هنرپیشه مطرح هالیوود، "آنتونیو باندراس"، شکست دهد. این تیم به دنبال کسب افتخار است هرچند که حریف مالاگا در مرحله یک چهارم نهایی تیم مستحکمی است به نام دورتموند.

پلگرینی در خصوص این دیدار اظهار داشت: این یک دیدار 180 دقیقه‌ای است و ما باید کاملا به هوش باشیم. در این دیدار باید بر بازی احاطه پیدا کنیم بی آنکه بازی برگشت را فراموش کنیم. امیدوارم با پیروزی قابل اتکایی به دورتموند برویم.

"یورگن کلوپ"، سرمربی دورتموند نیز در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی با بایرن مونیخ در جام حذفی، دیدار آماده سازی خوبی برای دیدار با مالاگا بود چراکه به لحاظ نفر به نفر فشار خوبی را تجربه کردیم. البته امیدوارم در این بازی بتوانیم "اسون بندر" و "کوین گراس کروتز" را به خدمت داشته باشیم. این دو از بازیکن دچار مصدومیت هستند.

قضاوت این دیدار بر عهده "یوناس اریکسون" از سوئد خواهد بود.

 

کد خبر 2025038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha