۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴

یورگن کلوپ:

در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم/ می دانیم در بازی برگشت باید چه کار کنیم

در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم/ می دانیم در بازی برگشت باید چه کار کنیم

سرمربی دورتموند بعد از تساوی مقابل مالاگا از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد اما نگران موقعیت های از دست رفته در این بازی بود. او اطمینان دارد تیمش در بازی برگشت می تواند از سد حریف اسپانیایی عبور کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: ما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم و در اواخر بازی سعی کردیم کمی منطقی تر بازی کنیم. هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم مالاگا بهتر بازی می کرد و ما تمرکز خود را از دست داده بودیم. اما در مجموع عملکرد خوبی مقابل یک تیم خوب داشتیم. ما موقعیت های بهتری برای گلزنی داشتیم و از این نتیجه در خانه حریف باید راضی باشیم.

کلوپ در ادامه افزود: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم خیلی خوب بازی می کنند اما در زدن ضربات آخر باید بیشتر دقت کنند. هنوز در این زمینه فرصت پیشرفت داریم. مالاگا دقیقا همانطوری که انتظار می رفت بازی کرد، فکر می کنم ما تاثیر خود را روی آنها گذاشتیم. ما مقابل حریفان سخت خوب بازی می کنیم. اگر حداقل یک گل در این بازی به ثمر می رساندیم شرایط بسیار بهتر می شد. اما اکنون هم می دانیم در بازی برگشت باید چه کار کنیم. سعی کردیم در این بازی مصدوم و محروم نداشته باشیم و اکنون به بازی برگشت در هفته آینده فکر می کنیم.

دیدار دو تیم مالاگا و دورتموند در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حضور 28,963 تماشاگر ورزشگاه لاروسالدا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 2025611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha