۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان؛

برابر راه‌آهن محکوم به بردن هستیم/ شک نکنید ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند

برابر راه‌آهن محکوم به بردن هستیم/ شک نکنید ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه راه‌آهن ضد فوتبال بازی نمی‌کند، گفت: برابر راه‌آهن محکوم به بردن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن برابر راه‌آهن در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: برابر راه‌آهن محکوم به بردن هستیم و حتی به تساوی هم فکر نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که علی دایی هدایت آن را برعهده دارد. تیم‌های این مربی همیشه در زمین فوتبال ارائه می‌کنند و به ضد فوتبال روی نمی‌آورند، به همین خاطر بازی مقابل این تیم‌ها راحت‌تر است.

مربی تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه مهدی رجب‌زاده به دلیل مصدومیت و محمد صلصالی به دلیل محرومیت در این بازی حضور ندارند، اظهار داشت: شک نکنید ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند. شماها بازی‌های ذوب‌آهن را دیده‌اید و مطمئنم این عقیده را دارید ذوب‌آهن تیمی نیست که بیافتد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در برخی دیدارها در دقایق پایانی گل می‌خوردیم که این مسئله باعث شده بود امتیازات مهمی را از دست بدهیم اما خوشبختانه در دو سه بازی گذشته این اتفاق نیفتاد و امیدوارم برابر راه‌آهن هم رخ ندهد تا بتوانیم در این بازی به سه امتیاز دست یابیم.

کرمانی مقدم در پایان با بیان اینکه همه باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند، گفت: خوشبختانه با حضور سعدمحمدی بسیاری از مشکلات مالی ذوب‌آهن حل شده است. ضمن اینکه ایشان قول‌های زیادی برای فصل آینده داده و دست فرهاد کاظمی را هم باز گذاشته است تا بتواند یارگیری خوبی داشته باشد. قطعا با این شرایط ذوب‌آهن فصل آینده در رده‌های بالای جدول قرار خواهد داشت.

دیدار تیم‌های راه‌آهن و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سی و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود.

کد خبر 2025711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha