۱۵ فروردین ۱۳۹۲، ۱۶:۰۶

علی دایی مطرح کرد:

می‌خواهند تمرکز پرسپولیس را به هم بریزند/ 12 امتیاز 4 بازی آینده را می‌خواهیم

می‌خواهند تمرکز پرسپولیس را به هم بریزند/ 12 امتیاز 4 بازی آینده را می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به اینکه تنها به 3 امتیاز دیدار تیمش با ذوب‌آهن فکر می‌کند و نمی‌خواهد تیمش در خانه امتیاز از دست بدهد، گفت: متاسفانه در آستانه بازی مهم پرسپولیس با داماش برخی اخبار کذب منتشر شده تا تمرکز پرسپولیس را به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازی سختی را برابر ذوب‌آهن پیش رو داریم زیرا آنها چیزی برای از دست دادن نداشته و جهت رسیدن به سه امتیاز به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به تمرینات خوبی که تیمش در روزهای اخیر انجام داده و آمادگی بالای بازیکنان راه‌آهن ادامه داد: هدف راه‌آهن رسیدن به رده‌های بالاتر جدول است، به همین دلیل آماده کسب این سه امتیاز هستیم. فقط به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم در خانه امتیاز از دست بدهیم.

خبرنگاری در مورد اینکه پیش از این اعتقاد داشت راه‌آهن می‌تواند آسیایی شود سئوال پرسید که سرمربی راه‌آهن در این خصوص اظهار داشت: در هفته‌های گذشته امتیازات خوبی را از دست دادیم و امروز کارمان برای رسیدن به این سهمیه سخت شده است اما در چهار بازی پیش رو می‌خواهیم 12 امتیاز کامل را کسب کنیم تا هر چه می‌توانیم در جدول پیشرفت کنیم. من این توانایی را در بازیکنان تیمم می‌بینم که بتوانند در این بازی‌ها پیروز شده و جایگاهی به مراتب بهتر نسبت به سال گذشته به‌دست آورند.

وی اضافه کرد: ما با بی‌تفاوتی به میدان نمی‌رویم و هر کدام از این چهار بازی برایمان حکم فینال داشته و با تمام وجود در آن بازی‌ها به میدان می‌رویم.

دایی در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص مذاکره راه‌آهن با محسن بنگر، غلامرضا رضایی و محمد نوری بازیکنان پرسپولیس تاکید کرد: این مسئله را تکذیب می‌کنم. اعتبار هر رسانه به خبرهای صادقانه‌ای است که منتشر می‌کند اما این خبر صحت ندارد. راه‌آهن جزو باشگاه‌هایی است که در نیم فصل هم به صورت کاملا حرفه‌ای و ارسال نامه مکتوب به باشگاه‌ها، با بازیکنان آنها مذاکره کرد و این رویه حرفه‌ای را ادامه خواهیم داد.

وی در این خصوص افزود: هنوز شرایط خودم برای ماندن مشخص نیست آن وقت بیایم برای بازیکنان تیم های دیگر مذاکره کنم. متاسفانه در آستانه بازی مهم پرسپولیس با داماش این خبرها منتشر شده تا تمرکز پرسپولیس را به هم بریزد.

سرمربی تیم راه آهن خاطر نشان کرد: من هفته بعد در خصوص وضعیت خودم با مدیرعامل باشگاه صحبت می‌کنم. ضمن اینکه هر وقت وضعیتم مشخص شد و در زمان اعلام شده از سوی مسئولان سازمان لیگکه  همان فصل نقل و انتقالات است، با بازیکنان مد نظرمان مذاکره می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اگر در راه‌آهن بماند افکار بزرگی دارد و با کمک همکارانش تصمیمات بزرگی را برای این تیم خواهد گرفت، ادامه داد: باشگاه ما ردیف بودجه مشخصی دارد و نمی‌توانیم دست روی هر بازیکنی با هر قیمتی بگذاریم. تنها تلاشمان این است که با جذب نفرات مفید و مورد نیاز، نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم.

خبرنگاری در خصوص وضعیت شکایتش از باشگاه پرسپولیس جهت دریافت مطالباتش از دایی سئوال کرد که وی در این خصوص اظهار داشت: ما پروسه و کارهای قانونی در این خصوص را انجام دادیم و کمیته انضباطی هم پیگیر این مسئله است. هر تصمیمی که آنها بگیرند به آن احترام می‌گذاریم.

وی در پاسخ به این سئوال که در این مدت به خاطر خوشحالی‌ها پس از گل‌های تیم راه‌آهن برایتان حاشیه‌سازی شده است، تصریح کرد: من خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم و همیشه به هواداران این تیم احترام می‌گذارم اما الان در تیم راه‌آهن هستم و برای برد تیمم خوشحالی می‌کنم.

سرمربی پیشین پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌توانم خودم را فریب بدهم و مانند خیلی‌ها که در ظاهر خودشان را عاشق یک تیم می‌دانند اما در محافل خصوصی کارها و حرف‌های دیگر می‌زنند، باشم. من در هر تیمی که کار می‌کنم از جان و دل مایه می‌گذارم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال باید هر کاری می‌توانند برای این تیم‌ها انجام دهند، افزود: از خدایم است پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی نتیجه بگیرد. خوشحال کردن مردم کار ساده‌ای نیست اما مردم با نتیجه گرفتن این تیم‌ها خوشحال می‌شوند و من امیدوارم آنها همیشه موفق باشند.

دایی در پایان در مورد اعتقادش به استفاده از بازیکنان جوان گفت: من همیشه اعتقاد دارم باید به جوان‌ها در کنار باتجربه‌ها میدان داد. ما باید به آنها اطمینان کنیم تا با تلاش بیشتر بتوانند به بازیکنان بزرگ تبدیل شوند.

کد خبر 2025753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha